بیش از 30 نفر از کارگران فضای سبز شهرداری حمیدیه روز یکشنبه با تجمع در برابر ساختمان شهرداری این شهر پرداخت معوقات خود را خواستار شدند.
فرماندار حمیدیه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مطالبات کارگران پیمانی فضای سبز شهرداری حمیدیه که با فروردین ٩٧، پنج ماه حقوق معوقه را شامل می شود، مطالبات به حقی است که این شهرداری به دلیل ارزش افزوده پایین نتوانسته آن را پرداخت کند.
عاشور سواری پور افزود: شهرداری حمیدیه بر اساس ارزش افزوده تخصیص یافته به آن، درآمد پایینی داشته و توان پرداخت حقوق کارکنان و همچنین کارهای عمرانی را ندارد.
وی یادآور شد: شهرستان نوپا و فاقد زیر ساخت حمیدیه برای توسعه نیازمند کمک و حمایت امور مالیاتی خوزستان بوده و بر همین اساس مکاتباتی با این سازمان داشته ایم.
فرماندار حمیدیه با بیان این که پنج تا هفت میلیارد ریال ارزش افزوده حمیدیه در سال ٩٥، به ٢ میلیارد ریال در سال ٩٦ کاهش یافته گفت: امید است با مکاتبات صورت گرفته و افزایش ارزش افزوده این شهر، شاهد رضایت کارگران و توسعه شهر حمیدیه باشیم.
وی با تاکید بر پرداخت مطالبات بر حق کارگران شهرداری حمیدیه افزود: امید است کارگران فضای سبز این شهر فرصت کافی را برای تامین منابع به شهرداری این شهر بدهند.
حمیدیه با حدود 60 هزار نفر جمعیت در دی سال 91 از شهرستان اهواز جدا و به شهرستانی مستقل تبدیل شد.

** تعدادی از نیروهای پیمانکاری حراست پالایشگاه بید بلند٢(خلیج فارس) خواستار تبدیل وضعیت خود شدند.
فرماندار بهبهان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بین ١٠ تا ١٥ نفر از نیروهای کنونی حراست پالایشگاه خلیج فارس بهبهان با تجمعی کوتاه در این شرکت، خواهان تبدیل وضعیت شدند.
محمد حری افزود: این پالایشگاه در سال ٩٧ به بهره برداری می رسد به همین دلیل این نیروها خواستار ارتقای شعلی هستند.
وی یادآور شد: این نیروها که زیر نظر پیمانکار هستند، پس از صحبت با رییس حراست این پالایشگاه به سر کار خود برگشتند.
فرماندار بهبهان درخصوص پذیرش یا نپذیرفتن این درخواست بیان کرد: باید چنین درخواستی بررسی شود تا ببینیم امکان عملی شدن آن وجود دارد یا نه.
این دو تجمعه پس از ساعاتی به آرامی خاتمه یافت.
٧١٤٨/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.