به گزارش ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری یکشنبه به مناسبت اعیاد شعبانیه ، ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز با حضور در منزل تعدادی از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان در اهواز افزود: جانبازان در جامعه عزیز هستند و خداوند نیز به درجات آنان در دنیا و آخرت خواهد افزود.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اگر ایثار و فداکاری جانبازان نبود دشمنان خبیث به اهداف خود می رسیدند و نهال نوپای انقلاب اسلامی با توطئه های جبهه استکبار از بین می رفت.
آیت الله موسوی جزایری در ادامه با بیان اینکه جانبازان هر روز در حال جهاد و مبارزه هستند اظهار کرد: تجلیل از جانبازان نباید منحصر به روز جانباز باشد.
وی از جانبازان و خانواده های آن ها که سالها رنج و سختی آثار جنگ را تحمل می کنند به عنوان اسوه های صبر و استقامت یاد کرد.
آیت الله موسوی جزایری تاکید کرد وظیفه ما این است که همیشه از شما حمایت کنیم و مسئولان باید همه تلاش خود را معطوف به گره گشایی از مشکلات جانبازان و ایثارگران کنند.
امام جمعه اهواز در این دیدار هدایایی به جانبازان سرافراز و خانواده های آنان اهدا کرد.
عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار گفت: 35هزار جانباز زیرپوشش حمایتی و خدماتی این بنیاد قرار دارند.
وی رسیدگی به وضعیت درمانی و اشتغال فرزندان جانبازان را 2 اولویت بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد.
به گزارش ایرنا همچنین تعدادی از مسئولان و عموم مردم با جانبازان اعصاب و روان اهواز بستری در بیمارستان بوستان وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و اعیاد شعید شعبانیه و روز جانباز را به آنان تبریک و شادباش گفتند.
6065/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.