به گزارش خبرنگار ایرنا علی صالح نساج دوشنبه شب در نشست کمیته تخصصی پیگیری مصوبات سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اندیمشک در محل فرمانداری این شهرستان افزود:این اعتبار برای رفع مشکلات زیر ساختی ارتباطات در مناطق شهری و روستایی هزینه می شود.
وی بیان کرد:در همین راستا 30 روستای استان خوزستان زیر پوشش خدمات ارتباطی قرار گرفتند.
وی افزود:با توجه به مصوبه سفر اخیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اندیمشک در راستای اجرایی شدن کامل مصوبات کمیته تخصصی مربوطه در اندیمشک تشکیل شده و اپراتورهای تلفن همراه نسبت به انجام تعهدات خود اقدام می کنند.
نساج خاطرنشان کرد: حل مشکل زیرساختی در بخش های مختلف ارتباطی و فناوری اطلاعات در سطح برخی مناطق روستایی و شهری خوزستان از دیگر دستاوردهای سفر آذری جهرمی به این استان بوده است.
فرماندار شهرستان اندیمشک نیز در این جلسه با اشاره به لزوم ارتقا سطح کیفی خدمات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:در سفر اخیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیازهای زیرساختی این حوزه منعکس شد.
پیمان جهانگیری اظهار کرد:برخی از چالش های حوزه ارتباطات بخش الوار گرمسیری به عنوان یک منطقه محروم در جلسه ویژه در این منطقه از نزدیک بررسی شد ضمن اینکه
خدمات ارتباطی به روستاهای کلگدره 2 ، کلگدره 1 و جهانگیرخانی واگذار شد.
وی اضافه کرد:همچنین مودم های های وب در مناطق تک تکاب ، ولی کوچکه،شهرک امام رضا (ع) ،گل کپرگه ،بیدروبه مرکزی،کلگدره 2 ،جهانگیرخانی ،کلگدره یک ،شیرین آب ،تلمبه خانه بیدروبه ،دجمریج، جااردو و پاراه گپ نصب شد.
جهانگیری گفت:با راه اندازی 2 سایت در بخش الوار گرمسیری 15 روستا و منطقه تحت پوشش سیگنال قرار گرفت که تاپایان فروردین یک سایت دیگر هم انجام و درمجموع 23 روستای بخش الوار گرمسیری تحت پوشش سیگنال قرار خواهند گرفت.
در این جلسه رفع مشکل ارتباطی در بخشی از مسیر آزادراه پل زال ،رفع نیاز برخی مناطق شهری از جمله کوی امیر ، کوی رسالت و برخی مناطق دیگر به تلفن ثابت و نیاز برخی از مناطق روستایی مانند تله زنگ به دیتا و حل نیازمندی های ارتباطی و فناوری اطلاعات در مناطق دیگر مورد تصویب قرار گرفت.
در این نشست نماینده اداره کل امور استانهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نماینده شرکت های ایرانسل ،همراه اول ، رایتل و جمعی از مسئولان ذیربط در حوزه های دیگر حضور داشتتند .
محمد جواد آذری جهرمی 28 اسفندماه پارسال به خوزستان سفر کرد.
7281/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.