به گزارش خبرنگار ایرنا امام جمعه دزفول در این آئین که صبح چهارشنبه در جوار شهدای انقلاب ، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در بلوار شهید آباد دزفول برگزار شد در سخنانی گفت:ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در کنار دیگر نیروهای مسلح با برگزاری آئین رژه اقتدار ، صلابت و پیشرفت های دفاعی خود را به نمایش گذاشت.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی افزود:جمهوری اسلامی ایران به واسطه نیروهای مسلح مومن ، باایمان ، مجهز و گوش به فرمان رهبری شجاع به اذعان دوست و دشمن به یکی از قدرت های اثرگذار منطقه تبدیل شده است.
وی افزود:دشمن درمانده به خیال خام خود با انجام کارهای سخیف و ابلهانه تلاش می کنند به ایران اسلامی ضربه بزند اما با وجود نیروهای مسلح هوشیار و مقتدر هرگز موفق نخواهد شد.
امام جمعه دزفول گفت:امروز بار دیگر در محضر شهدا بویژه شهدای مدافع حرم ارتشیان شمال خوزستان قدرت و صلابت خود را نشان دادند.
در این آئین یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در شمال خوزستان از مقابل جایگاه رژه رفته و توان رزمی و دفاعی خود را با تجهیزات نظامی به نماش گذاشتند.
یگان های نمونه پایگاه چهارم شکاری دزفول و نیز تیپ مستقل 292 زرهی سرلشکر شهید آزادی با ساز و برگ نظامی بخشی از تجهیزات پیشرفته نظامی و دفاعی خود را در رژه امروز نشان دادند.
7278/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.