به گزارش ایرنا سعید حاجیان پنجشنبه در نشست توسعه صادرات شهرستان شادگان در فرمانداری این شهر ارزش دام های صادر شده را ۱۷۰ هزار دلار اعلام کرد.
وی اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی موظف هستند با توجه و استفاده از ظرفیت های شهرستان شادگان در راستای افزایش صادرات غیر نفتی به خصوص خرما و صنایع جانبی آن از بندر شادگان تلاش نمایند.
حاجیان افزود: شهرستان شادگان ظرفیت های بسیار زیادی به خصوص در بخش کشاورزی دارد که باید با استفاده از روش های نوین بسته بندی پتانسیل لازم را برای صادرات این محصولات از شهرستان شادگان در جهت توسعه اشتغالزایی گام برداشت.
به گزارش ایرنا در این جلسه تاجران و بازرگانان محلی درخواست ها و مطالبات خود را مطرح کرده و مشکلات و چالش های آنان در جهت توسعه صادرات از بندر شادگان نیز مورد بررسی قرارگرفت.
در فروردین سال گذشته با حضور وزیر کشور و جمعی از مسئولین کشوری و استانی بندر شادگان به صورت رسمی به عنوان بندر تجاری اعلام شد.
بندر شادگان در شهرستان شادگان در جنوب خوزستان واقع است که تاکنون فعالیت‌های صیادی در آن انجام می‌شد و با صدرو مجوز تجاری آن تاثیر زیادی در رشد اشتغال و توسعه منطقه و رفع بیکاری جوانان داشته است.
3015/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.