به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: باتوجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام 'حمایت از کالای ایرانی' و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس اندیمشک و پلیس آگاهی استان طی 2 عملیات جداگانه موفق به شناسایی سه محموله قاچاق و توقیف سه دستگاه خودرو تریلرحامل بار قاچاق در شهرستانهای اندیمشک و اهواز شدند.
وی افزود: ماموران با تشدید کنترل خودروهای عبوری، موفق به شناسایی و توقیف 2 دستگاه کامیون در محور اندیمشک - خرم آباد و همچنین مأموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی استان، طی یک عملیات جداگانه حین گشت زنی، موفق به شناسایی یک دستگاه کامیون حامل محموله قاچاق شدند و آنها را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودروها، مقادیر زیادی ظروف شیشه ای ،لوازم یدکی جاروبرقی و بخاری برقی و اسباب بازی قاچاق را کشف و ضبط کردند.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را 6 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه سه قاچاقچی دستگیر و راهی مراجع قضایی شدند.
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.