به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی جمعه در حاشیه آغاز هفت پروژه اصلاح و بازسازی شبکه آبفا در اهواز در جمع خبرنگاران افزود: عملیات اصلاح و بازسازی شبکه آب و فاضلاب اهواز به طول 82 کیلومتر امروز آغاز شد.
وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای انجام این هفت پروژه 600 میلیارد ریال است که در مناطق مختلف کلانشهر اهواز اجرایی می شود.
استاندار با تاکید بر اینکه این پروژه ها در مدت 6 تا 9 ماه آینده باید به اتمام برسند خاطر نشان کرد: پیش از این نیز از محل اعتبارات وزرات نفت اقداماتی برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب مناطق کم برخوردار از جمله کوی مهدیس اهواز صورت گرفته بود.
شریعتی ادامه داد: اگرچه در ماه های گذشته از روند کند کار گله هایی داشتم اما اعلام شد که این پروژه ها با طراحی دقیق و با استفاده از کارشناسان مجرب انجام خواهد شد.
به گفته وی اعتبار لازم برای انجام این پروژه ها از محل اعتبارات تصویب شده هیات دولت در فروردین سال 96 است.
بنابراین گزارش، اصلاح شبکه توزیع آب بخشی از منطقه سخیریه و یوسفی با 122 میلیارد ریال، آغاز اصلاح بخشی از شبکه توزیع آب منطقه حصیرآباد با 16 میلیارد ریال، اصلاح شبکه توزیع آب منطقه کوی علوی با بیش از 119 میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی پروژه اصلاح شبکه توزیع بخشی از منطقه کمپلو با 101 میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع آوری مرکز شهر اهواز با 55 میلیارد ریال روز جمعه در آیینی با حضور جمعی از مسئولان آغاز شد.
9887/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.