سعید آقایی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: توفان همراه با بارش باران شدید امروز این پایه های شبکه 33 کیلوولت را در 6 نقطه در مسیر روستایی اهواز و کارون انداخت که باعث قطع جریان برق در برخی از مسیرهای روستایی کلانشهر اهواز شد.
وی در ادامه افزود: این پایه های برق در مسیر جاده غیزانیه شامل روستاهای عین الزمان، یحشه، حمیره، شمه، بیت مندیل، مسلمه یک و دو، سودان، چای سودان، سید شرف، ابویرو و غدیرسبه و در مسیر دامغه کوچک روستاهای ملچ، خرشه، ام طرفه، یربه و قودور، همچنین در مسیر جاده خرمشهر روستاهای شموس و دب حردان، و نیز مسیر آب تیمور در شهرستان کارون نیز روستای عطیش بودند.
آقایی عنوان کرد: تاکنون با تفکیک بار توسط کلیدهای جداساز، شبکه حادثه دیده از خط اصلی تفکیک شده و بقیه روستاها برقدار شده اند ولی در برخی مسیرها به علت گل و لای فراوان و کشاورزی بودن مسیر فعلا امکان تردد خودرویی برای اصلاح شبکه میسر نیست.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیان داشت: درحال حاضر در تلاش هستیم تا اقلام مورد نیاز جهت اصلاح شبکه های آسیب دیده را تامین و به محل ارسال کرده و تا جای ممکن نسبت به اصلاح اقدام نماییم.
امروز بارش شدید باران به همراه وزش باد با سرعت بالای 60 کیلومتر باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم استان شد.
به گفته اداره کل هواشناسی استان بیشترین میزان بارش در در استان در شهرستان ایذه با 26 میلیمتر بوده است و بارش باران تا فردا شب در استان ادامه دارد.
/6002/7158
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.