کوروش بهادری پنجشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در تمامی شهرستان های خوزستان امروز بارش باران رخ داده بیان کرد: میزان بارش در آغاجاری 6.1، امیدیه 10، ماهشهر 7.5، مسجد سلیمان 8.5، آبادان 9.2، لالی 2.5، حسینیه 0.5، رامهرمز 15.4، شادگان 9.7، بستان 10.3، دزفول 2.5، شوش 7.3 ، گتوند 5.2، هندیجان یک، شوشتر هفت، بهبهان 10.1، دهدز 12.6 و اهواز 10 میلیمتر از صبح امروز تاکنون گزارش شده است.
وی با بیان اینکه سرعت باد امروز در اهواز در عصر پنجشنبه به بیش از 60 کیلومتر در ساعت رسید پیش بینی کرد که بارش باران تا فردا شب در تمامی شهرستان های خوزستان ادامه داشته باشد.
مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: خلیج فارس تا فردا مواج پیش بینی می شود و ماهیگیران و افرادی که دارای لنج هستند با توصیه های هواشناسی به دریا بروند.
بهادری با اشاره به اینکه در شمال خوزستان در امشب و فردا جمعه بارش باران قابل ملاحظه رخ خواهد داد افزود: در شمال خوزستان تنها چهار ایستگاه سنجش باران وجود دارد و امکان اندازه گیری میزان بارش در تمامی نقاط آن وجود ندارد.
وی گفت: برای پیش بینی شرایط بحرانی و اندازه گیری میزان بارش نیاز است که تعداد ایستگاه های هواشناسی خوزستان افزایش یابد.
مدیر کل هواشناسی خوزستان افزود: بارش باران امروز پنجشنبه نمی تواند خشکسالی خوزستان را جبران کند اما کمبود آب شرب در خوزستان را تا حدودی می تواند برطرف کند.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.