مدیر کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر گفت: ۱۵۰ میلیون ریال جهیزیه توسط یکی از خیرین به دو زوج جوان ساکن در مناطق محروم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان؛ قیصر کُرد ضمن تقدیر از همراهی و مشارکت خیران در ارائه خدمات کمیته امداد به جهیزیه و ازدواج مددجویان این نهاد گفت: اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، کمک هدیه ازدواج به فرزندان مددجو، برگزاری همایش های ازدواج آسان و دوره های آموزشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد در سال جاری بوده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه کمک به ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیر گذار باشد، افزود: بالا رفتن سن ازدواج و معضل طلاق از مشکلات اساسی جامعه است که حل این مشکلات نیازمند همکاری و مساعدت تمامی مردم و مسئولان است.

 قیصر کُرد تصریح کرد: آموزش قبل از ازدواج می‌تواند از بروز اختلافات و طلاق تا حد زیادی جلوگیری کند، پرداخت کمک هدیه ازدواج و جهیزیه بخشی از خدمات کمیته امداد در کمک به ترویج ازدواج است و در کنار آن خدمات مشاوره‌ای با هدف ازدواج آگاهانه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به مددجویان ارائه می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.