به گزارش ایرنا سرتیپ سید باقر صادقی روز سه شنبه در حاشیه آیین بزرگداشت سالگرد شهید سپهبد صیاد شیرازی در مسجد امیرالمومنین(ع) اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرارگاه جنوب غرب و لشکر 92 زرهی خوزستان تلاش دارد تا رشادت ها و مقاومت های فرماندهان غیوری نظیر شهید صیاد شیرازی در دوران دفاع مقدس و ارزش های این دوران را به نسل جوان منتقل کند.
وی افزود: شهید صیاد شیرازی یکی از چهره های ملی و نخبه کشور بود که در عرصه های داخلی و خارجی نقش برجسته ای داشت و خدمات ارزنده ای از این شهید والا مقام در ارتش به یادگار مانده است.
فرمانده لشکر 92 زرهی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: وی انسانی شهادت طلب، ساده زیست و ولایتمدار بود که از تعهد کاری بالایی برخوردار بود و رشادت و ایثارگری این شهید والا مقام هیچ گاه از ذهن ملت بیرون نمی رود.
معاون امنیتی انتظامی استاندارخوزستان نیزدر آیین بزرگداشت شهید صیاد شیرازی گفت: گرامیداشت خاطره شهدای والامقامی نظیر شهید صیاد شیرازی از رسالت های اصلی ما است و هر ساله با برگزاری این مراسم های باشکوه ایثارگری این بزرگ مردان برای ما تداعی می شود.
قدرت ا.. دهقان افزود: این شهید والا مقام از افتخارات کشور و به ویژه ارتش جمهوری اسلامی بود که بی شک راه این شهدا همچنان در عرصه نظامی و امنیتی کشور ادامه دارد.
آیین بزرگداشت سالگرد شهید سپهبد علی صیاد شیرازی فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عضو شورای عالی دفاع روز سه شنبه در مسجد امیرالمومنین(ع) اهواز با حضور آیت ا... حیدری عضو خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز و جمعی از فرماندهان ارتش و سپاه و مسئولان محلی برگزار شد.
سپهبد علی صیاد شیرازی در فروردین سال 1378 پس از 32 سال خدمت در یگان های مختلف نیروی زمینی ارتش، به دست اعضای گروهک منافقین در مقابل منزلش در تهران ترور و به شهادت رسید.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.