سرهنگ عبدالرضا حاجتی عصر سه شنبه در حاشیه استقبال از پیکر شهید عمار موسوی از شهدای مدافع حرم خوزستانی که در سوریه به درجه شهادت نایل شد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهید موسوی درپی حمله موشکی روز دوشنبه هفته جاری رژیم صهیونیستی به فرودگاه تیفور سوریه به شهدا رسید.
وی گفت: بی شک شهادت مظلومانه شهید عمار موسوی بدون پاسخ نخواهد ماند و دشمن باید در هر لحظه منتظر انتقام باشد.
وی ادامه داد: شکست آمریکا نزدیک است چرا که این کشور آنقدر تحقیر شده که دست به دامان کشورهای ضعیفی چون رژیم آل سعود شده در حالی که امروز این افتخار ملت ایران است که آوازه این پاسداران و ارتشیان جوان در سراسر جهان پیچیده و لرزه بر پیکره دشمنان انداخته است.
سرهنگ حاجتی گفت: تعجب ما از این است که آمریکا چرا تا این اندازه نادان است که با جنگ سخت و جنگ نرم قصد دارد حرف های خود را به کرسی بنشاند.
وی در ادامه اظهار‌کرد: شهید عمار موسوی از کوی عرب نشین علوی اهواز و منطقه ای که در روزهای گذشته به دلیل اتفاقات اخیر، دشمن سعی داشت از آن برای ضربه زدن به نظام استفاده کند، بود.
وی یادآور شد: شهادت عمار موسوی نشان داد که مردم کوی علوی اهواز همواره وفادار به ولایت و اهل بیت(ع) بوده و هیچگاه توطئه های دشمن نمی تواند ذره ای از وفاداری آنها نسبت به نظام و ولایت را کم‌ کند.
معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: آیین وداع با پیکر مطهر این شهید والا مقام سه شنبه شب در منطقه کوی علوی اهواز برگزار و پس از آن روز چهارشنبه بر دستان مردم ولایتمدار اهواز از این منطقه تا حرم علی ابن مهزیار اهوازی تشییع و در این مکان مقدس به خاک سپرده می شود.
پیکر پاک و مطهر سید عمار موسوی از شهدای مدافع حرم خوزستانی، عصر سه شنبه از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد خوزستان شد و مورد استقبال جمعی از مردم این شهرستان قرار گرفت.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.