مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری ششمین همایش منطقه‌ای خوشنویسی چلیپا در بندر امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد جوروند گفت: ششمین همایش منطقه‌ای خوشنویسی چلیپا ١٢ خرداد ماه ٩٧ در آستانه رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره) و به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب در بندر امام خمینی (ره) آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: این همایش به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همکاری انجمن خوشنویسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی(ره) با حضور استان‌ هایی چون اصفهان، چهار محال بختیاری، لرستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان در این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه مهلت ارسال تصویر آثار به دبیرخانه این همایش تا ٢٥ اردیبهشت ماه ٩٧ مشخص شده است خاطر نشان کرد: این همایش علاوه بر بخش اصلی در بخش جنبی نیز علاوه بر به نمایش گذاشتن آثار راه یافته به دبیرخانه دیگر مراکز فرهنگی هنری استان، با برگزاری کارگاه‌ های آموزشی توسط اعضای هیات داوران و دیگر اساتید مدعو پذیرای علاقمندان خواهد بود.

جوروند در خصوص شرایط ارسال آثار به دبیرخانه همایش یادآور شد: شرکت در این همایش برای عموم آزاد است که برای شرکت در این مسابقه الزاما باید از اشعار حضرت امام خمینی (ره) استفاده شود و این مسابقه در بخش نستعلیق برگزار خواهد شد که آثار ارسالی باید بدون قاب به دبیرخانه همایش ارسال شود.

وی در ادامه گفت: آثار از طریق پست الکترونیکی satar.fatemi٢٠١٧@gmail.com  و یا به شماره تلگرام ٠٩٠١٩٤٨٣٧٢٥ ارسال شود و اندازه قلم در قالب نستعلیق٢ تا ٢/٥ می‌باشد.

جوروند ضمن بیان اینکه آثار ارسالی نباید در هیچ همایش، کنگره و جشنواره‌ای ارائه شده باشد و هر هنرمند مجاز به ارسال ٣ اثر به دبیرخانه این همایش خواهد بود، افزود: اسامی برگزیدگان جهت حضور در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد و به شرکت‌کنندگانی که آثارشان به نمایشگاه راه یابد گواهی اعطا خواهد شد، همچنین هیات داوران با تایید معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان معرفی خواهند شد.

 انتخاب و داوری آثار ٢٥ تا ٢٨ اردیبهشت ٩٧ و مهلت ارسال اصل آثار به دبیرخانه همایش ٢٨ اردیبهشت تا ١٠ خرداد خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.