شهرام پرنیاک روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان که قرار بود یکشنبه هفته جاری برای حضور در مسابقات غرب آسیا به کشور اردن سفر کند با مخالفت مسئولان وزارت نفت روبه رو شد و از سفر این تیم ممانعت شد.
وی افزود: بازیکنان پالایش نفت آبادان که قصد سوار شدن در هواپیما را داشتند تا در رقابت های غرب آسیا شرکت کنند با پرواز آنها مخالفت شد، اما پس از رایزنی به عمل آمده در یک روز گذشته مجوز اعزام تیم از سوی وزارت نفت صادر شد و زردپوشان آبادانی ساعت 1:15 بامداد سه شنبه به این مسابقات اعزام می شوند.
وی با اشاره به اینکه صدور مجوز وزارت نفت قدری زمان بر است گفت:با توجه به اینکه باشگاه پالایش نفت آبادان زیرمجموعه وزارت نفت است برای سفر برون مرزی باید مجوز وزارت نفت صادر شود.
وی ادامه داد: با توجه به تعطیلات نوروزی ابتدا مجوز حضور در این مسابقات از شورای ورزش وزارت نفت گرفته نشده بود که این مشکل برطرف شد و تیم راهی اردن می شود.
پرنیاک گفت: بانوان پالایش نفت آبادان نخستین حضور برون مرزی خود را تجربه می کنند لذا نباید از آنها انتظار کسب مقام داشت.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا حضور بازیکن خارجی به نتیجه گیری تیم پالایش نفت در این مسابقات کمک می کند افزود: با توجه به هم گروهی نماینده ایران با تیم های لبنان و اردن که سال ها که از قدرت های آسیا هستند بی شک اضافه شدن بازیکن خارجی کمک مفیدی به تیم پالایش نفت آبادان می کرد.
زهرا مرتضی زاده سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان نیز گفت:با توجه به اینکه مسابقات غرب آسیا نخستین تجربه باشگاهی دختران بسکتبال ایران است سعی کردیم بازیکنان را به لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار دهیم. بازی در این رقابت ها اتفاق جدیدی برای تیم ماست
و معتقدم تا زمانی که در شرایط مسابقات قرار نگیریم نمی توان در خصوص حریفان صحبت کرد.
وی با بیان اینکه شناخت 50 درصدی از تیم های هم گروه خود داریم افزود: تاکنون با هیچ تیم خارجی بازی نکرده ایم و تنها چند فیلم بازی تیم لبنانی را بررسی کردیم.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان افزود: برای حضور هر چه بهتر در این رقابت ها، برنامه هایمان به شکلی که انتظار داشتم اجرایی نشد. در رقابت های غرب آسیا همه تیم ها از بازیکنان خارجی بهره می برند و ما نیز به بازیکن خارجی نیاز داشتیم که باشگاه موافقت نکرد.
وی ادامه داد:بازیکنان خوبی در اختیار داریم که اگر در شرایط فنی و روحی خوبی قرار داشته باشند می توان انتظار نتایج خوبی را داشت اما این که از الان بگوییم حریفان خود را شکست می دهیم، رویایی است چرا که حریفان تجربه بیشتری نسبت به تیم ما دارند.
به گزارش ایرنا با توجه به مشکل به وجود آمده برای تیم پالایش نفت آبادان با هماهنگی فدراسیون بسکتبال آسیا، این مسابقات با یک روز تاخیر یعنی روز 22 فروردین برگزار می شود. تیم پالایش نفت آبادان روز 22 فروردین در نخستین دیدار خود به مصاف تیم هامنتمن لبنان می رود. روز 23 فروردین نیز در مقابل تیم اردو دوکس اردن قرار می گیرد.
تیم بانوان نفت آبادان که پارسال به عنوان قهرمانی سوپر لیگ A بسکتبال بانوان کشور دست یافت در رقابت های غرب آسیا با ترکیب معصومه اسماعیل‌ زاده، عسل پورحیدری، فریبا حسنی ‌نژاد، سعیده علی، مژگان خدادادی، الناز سیاهی، مریم حیدری، ناهید اسدی، ساغر آجیلی، مریم چانکی، سارا اعتماد و جیکا اوبین شرکت می کند. همچنین مدینه الگو روزان و سهیلا گله داری به عنوان مدیر تیم و کمک مربی نفت آبادان را در این رقابت‌ ها همراهی می‌کنند.
9879/6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.