به گزارش ایرنا عبدالله ویسی روز جمعه در نشست خبری بعد از شکست تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: با توجه به شرایط بازی‌ های این هفته با کسب سه امتیاز این دیدار می‌توانستیم شرایط خوبی داشته باشیم و تا حدودی خیالمان برای ماندن در لیگ راحت باشد اما این امر محقق نشد.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که اگر یک امتیاز هم کسب می کردیم تا چند هفته خیالمان راحت بود افزود: بازیکنان تیم استقلال خوزستان امروز طوری بازی کردند که انگار سهمیه آسیا را کسب کرده و بی خیال بودند. بی شک اگر گسترش فولاد بازی همیشگی خود را انجام می داد شاید چهار یا پنج گل می خوردیم.
وی ادامه داد: ما آن قدر به مردم و باشگاه‌ استقلال خوزستان بدهکار هستیم که با 10 برد هم نمی توانیم حمایت های آن ها را جبران کنیم. بازیکنان ما امروز شرایط خوبی نداشتند و بازی همیشگی خود را ارائه ندادند اما به بازی‌های آینده همچنان امیدوار هستیم.
ویسی گفت: بازیکنان تیم استقلال خوزستان تصور می کردند
برنده این دیدار هستند و لذا مغرورانه بازی کردند. اولین بار بود که در طول لیگ قبل از دقیقه 10 بازی، گل زدیم اما درکمتر از 2 دقیقه گل تساوی را دریافت کردیم در حالیکه حتی گرفتن یک امتیاز نیز برای تیم ما مهم بود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال خوزستان در لیگ برتر ماندنی است افزود: روز اول به مردم خوزستان قول دادم تیم می‌ماند و هنوز هم سر حرفم هستم اگرچه بهترین فرصت را داشتیم که از آن استفاده نکردیم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان در مورد شرایط موسی کولی‌ بالی نیز گفت: این بازیکن مدت‌ها است که در تیم حضور ندارد به همین دلیل باشگاه تکلیف وی را روشن می کند. اگر او پول نگرفته همه ما نیز پول نگرفته ایم و شاید وی بیشتر از بقیه پول گرفته است.
دیدار بین 2 تیم استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز با شکست 2 بر یک استقلال خوزستان به پایان رسید.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.