به گزارش ایرنا فیروز کریمی روز جمعه در نشست خبری بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان در اهواز با اشاره به این که حساسیت جدول روی این بازی اثر منفی نگذاشت اظهار کرد: در این دیدار کمتر شاهد اتلاف وقت از سوی هر 2 تیم بودیم و ما به خوبی تاکتیک‌ های مختلف حریف را خنثی کردیم.
سرمربی تیم گسترش با بیان این که در ابتدا با ترکیب 4-3-3 کار را شروع کردیم و در اواخر بازی 4-4-2 شدیم افزود: 2 تیم موقعیت‌ های خوبی داشتند و معتقدم استقلال خوزستان به خوبی نقاط ضعفش را پوشش داد، ما فوتبال رو به جلویی ارائه دادیم و خالقی فر از تجربه بالای خود به خوبی استفاده کرد و دوبار دروازه حریف را باز کرد.
وی با بیان اینکه اگر نتیجه به سود ما تمام شد حاصل تجربه بازیکنان ما بود افزود: استقلال خوزستان تیم بسیار جوانی بود که نیاز به تجربه دارند. امیدوارم استقلال خوزستان نتیجه لازم را در ادامه مسابقات کسب کند.
کریمی در خصوص گرمای هوای اهواز گفت: این شرایط آب و هوایی روی کار دو تیم تاثیر منفی گذاشت. بی شک با سرما می‌ توان مقابله کرد اما با گرما کاری نمی‌توان کرد. همانگونه که دیدید وقتی آفتاب غروب کرد بازی در 15 دقیقه پایانی بهتر شد‌.
وی در مورد این که چرا بعد از درگیری عزیز معبودی با بازیکن استقلال خوزستان بلافاصله بازیکن تیمش را تعویض کرد گفت: در بازی با پرسپولیس هم او یک خطا کرد و بعد اخراج شد که این مسئله روی کارمان تاثیر منفی گذاشت به همین خاطر او را تعویض کردیم.
دیدار بین 2 تیم استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز با نتیجه 2 بر یک به سود گسترش فولاد به پایان رسید.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.