وی پنج شنبه شب در نشست خبری پس از بازی با تیم پیکان تهران در ورزشگاه تختی آبادان اظهار کرد:تیم فوتبال صنعت نفت مقابل پیکان تهران بازی قابل قبولی ارائه کرد و توانست با حمایت تماشاگران پیروز میدان باشد.
وی افزود: در طول بازی بیش از 10 فرصت گلزنی را از دست دادیم و می توانستیم با گل های بیشتری به پیروزی برسیم.
کمالوند گفت:داور بازی قضاوت بسیار خوب و شایسته ای داشت و در تمام صحنه ها حضور داشت.
وی افزود:در سه بازی پایانی نیز بدون در نظر گرفتن مسائل جانبی با تمام توان خود به میدان می رویم و به فکر رسیدن به جایگاه بالاتری در لیگ برتر هستم.
کمالوند در بخش دیگری به پرداخت نشدن بیش از 75درصد از مطالبات بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان اشاره کرد و گفت:در چند ماه گذشته هیچ مبلغی به بازیکنان تیم پرداخت نشد و حتی در شب عید نیز خبری از پول نبود.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بدون شک بعد از پایان سه بازی باقی مانده از لیگ، هشت یا 9 بازیکن نفت از این تیم جدا می شوند و هم اکنون منتظر پایان لیگ هستند تا به تیم های دیگر بپیوندند.
وی افزود: تیم های لیگ برتر از هم اکنون مشغول تقویت تیم های خود و صحبت کردن با بازیکنان مورد نظر خود هستند ولی تیم ما هنوز نتوانسته مطالبات بازیکنان را پرداخت کند.
کمالوند گفت:مسئولان تیم اگر نمی توانند تیم را اداره کنند صنعت نفت را واگذار کنند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاههای کشور پیکان تهران را در ورزشگاه تختی آبادان با یک گل شکست داد.
صنعت نفت آبادان با این پیروزی 37 امتیازی شد و در رده هشتم جدول لیگ برتر باشگاههای ایران قرار گرفت و تیم پیکان با همان 44 امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند.
3015/7165
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.