به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ رضا دولتشاهی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 در خصوص وقوع 2 فقره تصادف در محور 'باغملک - ایذه' و ' آب تیمور - خرمشهر' ، بلافاصله ماموران پلیس راه و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد در محور باغملک - ایذه یک دستگاه خودروی پژو 405 با خودروی کشنده اسکانیا و کشنده ولوو با هم تصادف کردند که متاسفانه در این حادثه سه نفر به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند و سه مصدوم دیگر توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
دولتشاهی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است ادامه داد: در حادثه ای دیگر که در محور آب تیمور - خرمشهر رخ داد یک دستگاه موتورسیکلت به دلیل انحراف به چپ با یک دستگاه خودروی پراید برخورد کرده که در این حادثه راننده موتورسیکلت پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
رئیس پلیس راه استان خوزستان در پایان با بیان اینکه رعایت قوانین و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی نقش مهم در پیشگیری از تصادفات دارد از رانندگان خواست با پرهیز از هرگونه تخلف حین رانندگی سفری ایمن و خوشی را برای خود و همسفران مهیا کنند.
در جریان تعطیلات نوروزی در استان خوزستان، دست کم 32 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند و 54 نفر نیز مصدوم شدند.
6065/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.