رئیس شبکه بهداشت و درمان ایذه گفت: واژگونی و آتش سوزی یکدستگاه سواری پژو در این شهرستان باعث مصدوم شدن پنج نفر از سرنشینان آن شد.
مازیار حسن‌زاده کیانی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه عصر امروز در نزدیکی روستای اژگیل رخ داد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان در حادثه واژگونی یکدستگاه پژو 206 در جاده رامهرمز – بهبهان هفت نفر مصدوم شدند.
بنا به این گزارش بی احتیاطی راننده پژو 206 موجب وقوع این حادثه در ساعت 16:30 دقیقه عصر دوشنبه شد.
هفت مصدوم این حادثه به بیمارستان مادر شهرستان رامهرمز منتقل شدند.
همچنین در ساعت 18:26 دقیقه امروز تصادف زنجیره ای سه خودرو سمند، پراید و مزدا در جاده رامهرمز - بهبهان در منطقه پل علا موجب مصدومیت هشت نفر شد که به بیمارستان رامهرمز انتقال داده شدند.
در ساعت 18:45 دقیقه نیز واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در منطقه قبر سید هاشم جاده رامهرمز به اهواز سه مصدوم برجای گذاشت که هر سه نفر به بیمارستان گلستان اهوا منتقل شدند.
در حادثه ای دیگر که در ساعت 14:13 دقیقه امروز برای یک دستگاه وانت پیکان در جاده مسجدسلیمان- 2راهی لالی به گتوند رخ داد و به واژگونی خودرو منجر شد 2 نفر مصدوم شدند.
برخورد پراید با دختربچه ای 11 ساله در مسجدسلیمان دو راهی لالی موجب مصدومیت وی شد.
همچنین در ساعت 18:35 در حادثه برخورد پراید با پیکان در کیلومتر 15 جاده شوشتر - اهوا یک خانم باردار مصدوم شد که به بیمارستان الهادی شوشتر اعزام شد.
تنها حادثه رانندگی منجر به فوت در استان خوزستان در روز طبیعت تا غروب روز دوشنبه ناشی از واژگونی سواری پراید در شهرستان شوش بود که به مرگ کودکی خردسال و بانویی 35 ساله منجر شد.
به گزارش ایرنا از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته 41 نفر در تصادفات جاده ای خوزستان جان خود را از دست داده اند.
به گفته رییس پلیس راه خوزستان، محورهای 'باغملک به ایذه و دهدز'، محور 'اهواز به ملاثانی و مسجدسلیمان'، محور 'بهبهان و رامهرمز'و محور 'حمیدآباد، دزفول و اندیمشک' چهار محور پردترددی هستند که امروز با ترافیک سنگین تا نیمه سنگین مواجه بودند.
9887/7164/6068/9434
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.