به گزارش ایرنا سیدسیروس پورموسوی جمعه در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده مشهد در اهواز اظهار کرد: هنوز پنج هفته از مسابقات باقی مانده و امیدواریم با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران جایگاهی در شان مردم خوزستان کسب کنیم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به این که فردا با تیمی بازی می‌کنیم که همیشه دنبال فوتبال سالم بوده و به حواشی کاری ندارد افزود: متاسفانه در پنج بازی گذشه عملکرد خوبی نداشتیم و هواداران از این موضوع ناراحت هستند. امیدوارم فولاد را به جایگاه اصلی خودش برسانیم.
وی با بیان اینکه می خواهیم با پیروزی در بازی فردا شادی را به هواداران برگردانیم افزود: اگر چه تیم پدیده بدون تمرین در مقابل ما قرار می گیرد اما همیشه تیم‌ هایی که تمرین نمی‌کنند شرایط خاصی دارند. بازیکنان و سرمربی پدیده برای ما قابل احترام هستند و مطمئنا در بازی فردا مشکلات خود را فراموش خواهند کرد.
پورموسوی در ادامه به غیبت ایمان مبعلی به دلیل سه اخطاره بودن اشاره کرد و گفت: تعطیلات نوروزی برای ما خوب بود و توانستیم بچه‌ها را ارزیابی کنیم. در ابتدای فصل عملکرد خوبی داشتیم اما هر چه به جلوتر رفتیم فشارهای ناخواسته به تیم وارد شد و بچه‌ها با استرس بازی کردند. باید شرایط را مدیریت می‌کردیم که به حاشیه نرود، اما متاسفانه این اتفاق افتاد.
وی در پایان گفت: انتظار داریم هواداران در کنار ما و نه در مقابل ما باشند. قطعا با کمک هواداران می توان به کسب سهمیه آسیا امیدوار بود.
دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و پدیده مشهد از هفته بیست و ششم لیگ برتر ساعت 19 روز شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز می شود.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.