به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی راهیان نور، حجت الاسلام سید جان مراد موسوی در مرکز جهاد رسانه ای شهید رهبر در اهواز اظهار کرد: سال های دفاع مقدس ارزشمند است و رهبر معظم انقلاب نیز بر بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان تاکید دارند.
وی با اشاره به تاثیرات معنوی حضور کاروان های راهیان نور به ویژه نسل جوان در این مناطق افزود: باید نسل های بعد بدانند که چگونه رزمندگان در مقابل جبهه استکبار ایستادند.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به نقش پدافند هوایی جنوب غرب کشور در راهیان نور گفت: ما همراه ارتش و قرارگاه خاتم الانبیا(ص) حرکت می کنیم تا فعالیت های راهیان نور را به خوبی نشان دهیم.
رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی جنوب غرب کشور ادامه داد: در این راستا در اهواز نمایشگاهی برای ارایه اقدامات پدافند هوایی برگزار شده و امسال این برنامه در یادمان شهدای دهلاویه در شهرستان دشت آزادگان در غرب خوزستان نیز در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: تلاش بر این است که عملکرد فرهنگی و نظامی کشور را به خوبی در معرض دید عموم قرار دهیم.
حجت الاسلام موسوی درباره نگاه مخالفان به حرکت راهیان نور اظهار کرد: این بی مهری ها همیشه وجود داشته اما این مسایل نمی تواند لطمه ای به اعتقادات و ارزش های مردم وارد کند و تنها راه تکیه به ولایت است.
بر اساس این گزارش مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در خوزستان از جمله شلمچه، طلائیه، فکه، پادگان دوکوهه، فتح المبین، اروندکنار، هویزه، مسجد جامع خرمشهر، چذابه، دهلاویه پذیرای کاروان راهیان نور و مسافران نوروزی است.
3004/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.