به گزارش ایرنا هزاران نفر از زائران کاروان های راهیان نور از سراسر کشور در هنگام تحویل سال با نیایش به درگاه ایزد منان و قرائت دعای تحویل سال، با آرمان های امام راحل(ره) و شهدای دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.
قرائت قرآن و توزیع شربت و شیرینی از دیگر برنامه های مراسم تحویل سال در محل یادمان های شهدای در شلمچه و اروند کنار بود و حاضرین سال نو را به یکدیگر تبریک گفته و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای گلگون کفن را در لحظه تحویل سال 1397 گرامی داشتند.
زائران سرزمین های حماسه و دفاع پس از تحویل سال جدید به استماع بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که از طریق بلندگوهای یادمان ها پخش می شد گوش فرا دادند.
به گزارش خبرنگاران ایرنا همچنین همزمان با شب شهادت حضرت امام علی نقی (ع) مراسم ویژه به مناسبت شهادت آن امام همام در حال برگزاری است.
مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و یادمان های شهدای گمنام در مناطق مرزی جنوب خوزستان امسال نیز با شکوهتر از سال های گذشته میزبان صدها هزار نفر از مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور است.
پیش بینی شده در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، حدود پنج میلیون نفر از کاروان های راهیان نور ، گردشگران و مسافران نوروزی از جاذبه های طبیعی ، تاریخی و معنوی دوران دفاع مقدس خوزستان دیدن کنند.
یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای عملیات کربلای4 و کربلای 5، باغ موزه دفاع مقدس در خرمشهر و یادمان شهدای غواص عملیات والفجر8 ، باغ موزه دفاع مقدس، یادمان شهید تندگویان، یادمان 177 شهید گمنام آبادان مقصد کاروان های راهیان نور و میهمان نوروزی است.
3015/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.