به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درحاشیه مراسم شهادت امام هادی(ع) در مسجد الغدیر اهواز با اشاره به نامگذاری شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی گفت: اکنون برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور باید حمایت بیشتری از کالاهای داخلی صورت گیرد.
وی افزود: تشکیل شبکه های گسترده اجتماعی و کنترل خرید اقلام داخلی در شرایط کنونی یکی از ضرورت های جامعه برای تحقق کامل شعارسال جدید و شعار اقتصاد مقاومتی است.
استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همواره در خصوص اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید فراوان داشته و در سال جدید نیز نیاز است فرمایشات ایشان با مدیریت صحیح به بهترین شکل اجرا شود.
وی افزود: در سطح کشور نباید خریدی به غیر از کالای ایرانی صورت گیرد و این حرکت بزرگ نیازمند یک عزم ملی است.
حجت الاسلام پناهیان همچنین به حضور پرشور راهیان نور در سال جاری برای بازدید از یادمان ها و مناطق عملیاتی خوزستان اظهار کرد: راهیان نور با حضور در این مکان های مقدس به آرامش می رسند و لذت معنوی خود را سینه به سینه به یکدیگر منتقل می کنند.
وی افزود: برای ایجاد انگیزه در راهیان نور برای حضور در یادمان های شهدا هیچ تبلیغی صورت نمی گیرد بلکه آن ها از سراسر کشور برای آرامش معنوی خود در این مناطق حضور پیدا می کنند که در ایام نوروز هر ساله بر تعداد کاروان های راهیان نور افزوده می شود.
استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: شهادت واقعه بزرگی است که همواره موجبات قدرت هرچه بیشتر اسلام را فراهم می کند و این فرهنگ اکنون در جامعه ما نهادینه شده است.
حجت الاسلام پناهیان شامگاه سه شنبه همزمان با تحویل سال نو به منظور حضور در مراسم شهادت امام هادی(ع) در مسجد الغدیر اهواز حضور یافت.
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.