به گزارش ایرنا علی حسین حسین زاده دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شادگان، رفع مشکلات معیشتی و ایجاد اشتغال را از دغدغه های مهم مسئولان نظام مقدس اسلامی دانست و افزود:با توجه به اقتدار نظام مردم سالاری جمهوری اسلامی باید در رفع مشکلات معیشتی مردم پاسخگو باشیم.
وی خدمت رسانی و رسیدگی به مطالبات مردم را از وظایف مسئولان نظام بیان کرد و گفت: بحث انتقال موقت آب کارون به شادگان از سوی مسئولان مربوطه دنبال می شود و امید است بخش عمده ای از رضایت اجتماعی در این شهرستان به دست آید.
حسین زاده با بیان اینکه راه اندازی شرکت فولاد و بندر شادگان در رونق اشتغال این شهرستان موثر بوده اظهارکرد: اگر راه اندازی بندر مصوبه قانونی می خواهد با هماهنگی نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و پشتیبانی مسئولان استانی بررسی و پیگیری شود.
وی با تاکید بر جذب نیروهای بومی در واحدهای صنعتی منطقه، گفت: با توجه به میانگین شاخص بیکاری در شادگان می طلبد که یک حرکت با مدیریت جهادی انجام شود تا شاهد رونق اقتصادی در این شهرستان باشیم.
سرپرست فرمانداری شادگان نیز گفت :خواسته ما از مسئولان و مدیران شهرستان شادگان این است که هرکسی که در هر جایی به وظایف خود عمل کند تا کارها سرو سامان بگیرد.
سعید حاجیان افزود: باتوجه به فرارسیدن تطعیلات نوروزی کشیک های ادارات در این شهرستان به صورت منظم اجرا شود تا کارهای مردم روی زمین نماند.
به گزارش ایرنا ، در این نشست که در محل سالن اجتماعات فرمانداری شادگان برگزار شد، سعید حاجیان به عنوان سرپرست فرمانداری شادگان معرفی و از احمد جعفری نسب فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.
7100/7165/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.