به گزارش ایرنا 'علی اصغر پیوندی ' دوشنبه در بازدید از قرارگاه راهیان نور در اهواز ضمن زیارت یادمان شهدای گمنام بیان کرد: پاسداشت راه شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را تقویت می کند.
وی گفت: جمعیت هلال احمر تلاش می کند در فعالیت های اجتماعی نقش پررنگ تری داشته باشد و بدون شک اردوهای راهیان نور یکی از همین فضاهاست.
رییس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به حمایت و کمک هلال احمر به این جریان فرهنگی و اجتماعی افزود: هلال احمر برای هماهنگی بیشتر نماینده ای در ستاد مرکزی راهیان نور دارد.
به گزارش ایرنا رییس جمعیت هلال احمرکشور در نشستی با استاندار خوزستان نیز بیان کرد: خوزستان در کنار ظرفیت های بسیار، مشکلات زیادی هم دارد که برای حل این مشکلات، باید مسئولان با یکدیگر مشارکت داشته باشند.
پیوندی گفت: در خوزستان توانمندی‌های زیادی وجود دارد که باید با همراهی یکدیگر از آنها استفاده کنیم تا مشکلات موجود حل شوند.
استاندارخوزستان نیز گفت: اگر چه برخی مواقع دولتمردان از ظرفیت هلال احمر غافل می‌شوند، اما واقعیت این است که کمتر دستگاهی می تواند این میزان و حجم از خدمات رسانی را پوشش دهد.
غلامرضا شریعتی بیان کرد: تنوع فعالیت ها و وسعت خدمات هلال احمر، بر اهمیت کار جمعیت می افزاید.
وی بیان کرد: خوزستان 18 پایگاه امداد و نجات جاده ای کمبود دارد که با هماهنگی انجام شده با هلال احمر، مقرر شده هر سال 6 پایگاه احداث شود.
وی افزود: امسال هم با اعتبار 30 میلیارد ریال ساخت برخی از این پایگاه ها آغاز شده است.
شریعتی با بیان اینکه خوزستان رتبه نخست را از نظر تعداد غرق شدگی در کشور دارد گفت: استانداری برای تجهیز هلال احمر خوزستان در جهت امدادرسانی مناسب‌تر با امکانات به روز، تمهیداتی را اندیشیده است.
' علی اصغر پیوندی' رییس جمعیت هلال احمر کشورشامگاه یکشنبه هفته جاری به منظور بازدید از قرارگاه راهیان نور در اهواز، دیدار با استاندار خوزستان، بازدید از پست های امداد و نجات به خوزستان سفر کرد.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.