به گزارش ایرنا آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام 24 و 26 ساله مربوط به عملیات های خیبر در جزایر مجنون و عملیات رمضان در شرق دجله روز یکشنبه با حضور آیت ا... سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت ا... محسن حیدری و آیت ا... عبدالکریم فرحانی 2 نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مردم ولایتمدار اهواز در پارک سوسن منطقه باهنر این شهر برگزار شد.
آیت ا... عبدالکریم فرحانی یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این آیین اظهار کرد: عزت، و اقتدار کنونی کشور مرهون خون شهدا و رهبری و ولایت است.
وی شهدا را پل ارتباطی پیوند بین ملت و امام امت برشمرد و بر تداوم راه شهدا برای حفظ و اقتدار انقلاب و نظام تاکید کرد.
وی همچنین به گفت و گو با رهبر معظم انقلاب در خصوص مشکلات خوزستان اشاره کرد و گفت: در اجلاسیه خبرگان رهبری و دیدار با رهبر معظم انقلاب که در هفته گذشته برگزار شد مسایل و مشکلات کلان خوزستان به ایشان منتقل شد و انتظار می رود که دولتمردان نیز در خصوص عنایت های رهبر معظم انقلاب به مردم خوزستان تلاش مضاعفی را داشته باشند.
وی بیان کرد: چرا مطالبات 20 ساله رهبر معظم انقلاب در کشور اجرا نمی شود و مانند شهدا دین خود را به انقلاب ادا نمی کنیم؟ چرا کاری می کنیم که ایشان شرمنده مردم ایثارگر کشور و به ویژه خوزستان شوند و بگوید از مردم به خاطر نبود عدالت عذر می‌خواهم.
آیت ا... فرحانی گفت: رهبر معظم انقلاب از 20 سال پیش فرمودند که یک جریان روشنفکری بیمار در بدنه کشور نفوذ کرده و نگاه به غرب دارد و خط آن خط شهدا نبوده و خروجی این تفکر نفوذی همان مشکلاتی نظیر فساد، ظلم و تبعیض است که اکنون با آن روبه رو هستیم.
وی ادامه داد: بحران کارگری و خصوصی سازی در خوزستان مسیر غلطی را طی می کند و مشکلات فراوانی برای مردم ایجاد شده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: باید برای رفع این مشکلات و مقابله با این تفکر روشنفکری بیمار به نسخه نجات بخش رهبری گردن بگذاریم.
وی اظهار کرد: در چنین شرایطی همانگونه که مردم دست از شهدا و انقلاب بر نمی دارند و پشت سر امام خود ایستاده اند، باید نسخه نجات بخش رهبری نیز در خوزستانی عملیاتی شود.
آیت ا... فرحانی گفت: زخمی که بر پیکره انقلاب اسلامی وارد شده تنها با نسخه رهبری قابل درمان بوده و تنها با آن می توانیم دین خود را به شهدا مردم و انقلاب ادا کنیم.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.