به گزارش ایرنا حبیب کردانی یکشنبه در همایش تجلیل از بازنشستگان شهرستان کارون با اشاره به اینکه فرهنگیان بازنشسته در شهرستان کارون کانون بازنشستگی ندارند ، بیان کرد: اگر امکان تاسیس کانون بازنشستگی فرهنگیان در این شهرستان وجود ندارد می توان بازنشستگان فرهنگی این شهرستان را در کانون اهواز ساماندهی کرد.
وی گفت: همچنین به منظور رفاه حال بازنشستگان فرهنگی تفاهم نامه ای با شبکه بهداشت و درمان برای توجه بیشتر به سلامت این قشر منعقد شده است.
رییس سازمان بازنشستگان آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد:بیماری هایی که در سال های اخیر ظهور کرده نسبت به سال های گذشته بیشتر شده است؛آلزایمر از دسته بیماری هایی است که سن ابتلا به آن کاهش یافته، و برای پیشگیری از ابتلا به آن، لازم است بازنشستگان زیر پوشش شبکه بهداشت قرار بگیرند.
کردانی بیان کرد: همچنین کانون بازنشستگی فرهنگیان با اداره کل فنی و حرفه ای تفاهم نامه ای منعقد کرده تا فرزندان بازنشستگان به رایگان مهارت کسب کنند.
وی با اشاره به اینکه باید از تجارب نیروهای بازنشسته استفاده شود افزود:وزارت تعاون 70 نوع کار را نام برده که می توان به بازنشسته ها واگذار کرد.
در شهرستان کارون 55 بازنشسته فرهنگی وجوددارد.
یک هزار و 700 نیروی فرهنگی وظیفه آموزش 35 هزار دانش آموز را در 183مدرسه در شهرستان کارون برعهده دارند.
تفکیک شهرستان کارون از اهواز در 12 بهمن 1391 توسط هیات وزیران تصویب و ابلاغ شد.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.