به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی روز یکشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری دزفول افزود:نقش راهیان نور در زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه همچون نقش ماه های محرم و صفر در زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و حماسه کربلاست.
وی بیان داشت: از آنجا که حرکت راهیان نور از جنس حماسه کربلاست لذا این حرکت ارزشی هر سال با استقبال و شکوه بیشتری برگزار می شود.
حجت الاسلام محمدحسنی افزود:حرکت راهیان نور هم فرهنگ و ارزش های دوران دفاع مقدس را زنده نگه می دارد هم حقایق آن دوران را از تحریف حفظ می کند لذا راویان هشت سال دفاع مقدس باید حماسه های آن دوران را با دقت و آنگونه که رخ داده برای بازیدکنندگان و راهیان نور بیان کنند.
وی اقشار مختلف مردم و نیز دستگاه های ذیربط را به تقویت این حرکت ارزشی فرا خواند و افزود: همچنان باید تلاش کرد تا حرکت راهیان نور با فراگیری بیشتری ادامه یابد.
هفدهمین نمایشگاه هوایی راهیان نور نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در آئینی با حضور جانشین فرمانده نیروی هوایی در پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول گشایش یافت.
این نمایشگاه از روز دوشنبه 28 اسفند ماه تا 11 فروردین ماه سال 1397 صبح و عصر میزبان بازدیدکنندگان است.
نوروز پارسال بیش از 200 هزار نفر از نمایشگاه هوایی راهیان نور نیروی هوایی در دزفول دیدن کردند.
6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.