مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اعلام کرد: مهلت ارسال اثر به چهارمین کنگره ملی شعر خلیج فارس هندیجان تا ۲۵ فروردین ۹۷ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد جوروند گفت: با توجه به مهلت باقیمانده تا برگزاری این کنگره در اردیبهشت ۹۷ و تماس‌های مکرر شاعران با دبیرخانه کنگره در هندیجان برای ارسال اثر، مهلت دریافت آثار شاعران برای حضور در این کنگره، تا ۲۵ فروردین ۹۷ تمدید شد.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش حجم مشغله کاری مردم، مهلت دریافت آثار شاعران تا ۲۵ فروردین ۹۷ تمدید می‌شود که شاعران با فراغ بال بیشتری آثار خود را به نشانی اینترنتی و یا فکس دبیرخانه ارسال کنند.

جوروند در ادامه افزود: این کنگره با محوریت خلیج فارس (به زبان فارسی و عربی) و موضوع آزاد ، با هدف تلاش در جهت شناخت هر چه بهتر آثار ماندگار ملی و شناسایی شاعران ملی به منظور رشد و اعتلای خلاقیت و آفرینش‌های ادبی و گرامیداشت یاد شهدای خلیج فارس برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در خصوص شرایط ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره یادآور شد: آثار ارسالی باید به نشانی ershadhendijan@gmail.com ارسال شوند و شاعران می‌توانند آثار خود را در بخش کلاسیک و آزاد و تا پنج اثر به دبیرخانه ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: آثار ارسالی علاوه بر اینکه نباید در هیچ همایش، کنگره و جشنواره‌ای ارائه شده باشد، باید به همراه مشخصات دقیق فردی، نشانی کامل پستی و تلفن تماس به آدرس دبیرخانه (هندیجان، خیابان امام حسین (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان) ارسال شوند و از شاعران برگزیده برای شعرخوانی دعوت و در آیین پایانی جشنواره با اهدای لوح تقدیر، تندیس و جوایز نقدی از آنان تقدیر می‌شود.

گفتنی است: شهرستان هندیجان، از شهرهای خوزستان است که ۹۵ کیلومتر مرز آبی خلیج فارس را داراست و شهر مرزی بین استان خوزستان و بوشهر می‌باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.