منصور غلامی پنجشنبه در حاشیه بازدید از اردوگاه شهید باکری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگاران خدمات رسانی به کاروان های راهیان نور دانشجویی از سوی خادمان زائران مناطق دفاع مقدس را قابل تقدیر دانست و گفت: در اردوگاه شهید باکری فضای خوبی برای استقرار و حضور دانشجویان در قالب کاروان های راهیان نور فراهم شده است.
وی اجرای برنامه های راهیان نور دانشجویی را خوب ارزیابی کرد و گفت: برنامه راهیان نور دانشجویی از سوی بسیج دانشجویی که هر ساله در اسفند و فروردین اجرا می شود، برای نسل جوان امروزی بسیار لازم و ضروری است.
غلامی با بیان اینکه ظرفیت تقاضای حضور دانشجویان در کاروان های راهیان نور افزایش یافته است گفت: آمار دانشجویان داوطلب حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس زیاد شده که به دلیل محدودیت زمانی و نیز ظرفیتهای موجود با مشکلاتی در این زمینه مواجه هستیم که امید است در سال آینده ظرفیت پذیرش و امکانات افزایش یابد.
معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور نیز در این نشست گفت: 16 هزار دانشجوی پیام نور امسال از سراسر کشور به مناطق عملیاتی جنوب سفر کردند.
کریم نجفی برزگر گفت:همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند دفاع مقدس به عنوان یک کتاب درسی در دانشگاهها باید باشد تا بتواند ارزش ها و اندیشه های انقلاب اسلامی را پایدار نگه دارد.
وی اظهار داشت: این ثروت بزرگ، عزت، افتخار ، استقلال و آزادی را برای کشور ما به ارمغان آورد و باید بتوانیم به آن استمرار بخشیم.
وی در ادامه با اشاره به نشست وزیر علوم در قرارگاه راهیان نور هویزه گفت : قرار است در این نشست برای سال 97 در جهت افزایش بودجه و ظرفیت پذیرش دانشجو در اردوهای راهیان نور تصمیم گیری شود.
وی میزان اعتبار لازم برای پذیرش دانشجویان در کاروان های راهیان نور را 30 میلیارد ریال عنوان کرد.
به گزارش ایرنا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با هیات همراه امروز از اردوگاه شهید باکری خرمشهر دیدن کرد و قرار است در مناطق عملیات خوزستان و هورالعظیم حضور یابد.
7100/7165/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.