رییس اداره راه و شهر سازی باغملک از اجرایی شدن 3 پروژه راهسازی در این شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ابراهیم شیخ گفت: پروژه اجرای کنار گذر باغملک و احداث باند دوم باغملک به قلعه تل به طول 16 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر۲۳ میلیارد تومان می باشد.

وی ادامه داد: حجم عملیات خاکبرداری این پروژه 700 هزار متر مکعب و عملیات خاکریزی آن 300 هزار متر مکعب  است که قسمتی از آن انجام شده است.

شیخ افزود: این پروژه شامل تعریض از دو طرف و تعریض ابنیه فنی می باشد که کاهش زمان سفر و مصرف سوخت و افزایش ضریب ایمنی را به دنبال دارد.

رییس اداره راه و شهر سازی باغملک تصریح کرد: این پروژه با پیگیری های مستمر نماینده شهرستان های باغملک و ایذه در مجلس شورای اسلامی خادمی  و مساعدت های خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت فیزکی مناسبی برخوردار است.

شیخ افزود: اجرای پروژه های چهار بانده نمره یک به باغملک و باغملک به ایذه به ویژه در محدوده کفت بادام بند از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار شده است که قسمت هایی از این پروژه ها تکمیل و قابل بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم تا در صورت تامین قیر مورد نیاز این پروژه در محدوده کفت بادام بند قلعه تل تا قبلپایان سال جاری روکش آسفالت آن شود.

شیخ اضافه کرد: با پیگیری مستمر و مداوم خادمی نماینده شهرستان های ایذه و باغملک مناقصه پروژه جاده دوراهی اسلام آباد به صیدون به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر۳۲ میلیارد ریال برگزار شد.

رییس اداره راه و شهر سازی باغملک گفت: پیش از این هم مناقصه پروژه جاده هپرو به پسکره به طول تقریبی ۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر۱۹ میلیارد ریال برگزارشده بود.

وی ادامه داد: هر دو پروژه در امتداد هم هستند که جمعا به طول۱۵ کیلومتر می باشند که با اعتباری افزون بر 50 میلیارد ریال اجرا می شوند.

پروژه بهسازی و اصلاح هندسی محور اسلام آباد به صیدون از جمله محورهای بین بخشی بوده که استان خوزستان را به استان کهکلویه و بویر احمد وصل می نماید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.