به گزارش ایرنا علی بحرینی عصر شنبه در شورای تنظیم بازار استان در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: مرغ مورد نیاز بازار عید استان در حد نیاز فراهم است و قیمت مرغ گرم در بازار 74 هزار ریال تعیین شده است.
بحرینی عنوان کرد: از مصرف کننده های عمده مثل تالارها و رستوران ها خواسته شده که در ایام پایانی سال به جای مرغ گرم از مرغ منجمد استفاده کنند.
معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان در ادامه افزود: برای کاهش قیمت تخم مرغ هفته ای یک بار در شهرهای کوچک و هر پنج روز یک بار در شهرهای بزرگ استان تخم مرغ توزیع می شود.
وی گفت: درشبکه توزیع تخم مرغ استان مشکلاتی همچون هدر رفت و بالا بودن ضایعاتی تخم مرغ و نحوه پرداخت هزینه وجود دارد که با هماهنگی های لازم این مشکلات برطرف می شود.
بحرینی در ادامه با اشاره به وضعیت گوشت قرمز در بازار بیان کرد: مقرر شده که 40 دستگاه خودرو سردخانه دار برای توزیع گوشت در استان تامین شود و بالغ بر 50 تن گوشت قرمز گرم خارجی وارد استان شده است و درحال حاضر هر کیلو گرم گوشت قرمز 400 هزار ریال در بازار عرضه می شود.
معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان در ادامه بیان کرد: برنج تایلندی به میزان مناسب وارد و ذخیره شده و مقرر شده یک هزار و400 تن برنج هندی نیز تا قبل از عید وارد استان شود.
وی با بیان اینکه فردا بعد از ظهر نمایشگاه بهاره در اهواز افتتاح می شود عنوان کرد: برای تامین کالای مورد نیاز مردم این نمایشگاه راه اندازی می شود وانباری برای پشتیبانی توزیع کالا در نمایشگاه راه اندازی شده تا مشکلی در تامین کالا نباشد.
وی افزود: 2هزار و500 تن پرتقال وسیب برای ایام نوروز در چهار سردخانه اهواز ذخیره شده وقیمت آنها در جلسه تنظیم بازار کشور به زودی اعلام می شود.
بحرینی با اشاره به اینکه مقرر شده 25 اسفندماه جاری میوه ها توزیع شوند بیان کرد: 120 غرفه توزیع میوه دراستان درنظر گرفته شده است و امسال توزیع میوه با اتاق اصناف استان خواهد بود.
7158/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.