سید ایوب موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همیشه سعی می کنم در تمرینات بهترین عملکرد را داشته باشم تا در روز مسابقه در شرایط خوبی قرار داشته باشم.
وی افزود:بزرگانی چون سهراب مرادی، بهداد سلیمی و کیانوش رستمی در تمرینات کمک بسیاری به من می کنند و به عنوان یک الگو به آن ها نگاه می کنم.
قهرمان دسته 94 کیلوگرم رقابت های وزنه برداری جام فجر گفت: خوشبختانه مسابقات امسال به لحاظ بار فنی در سطح خوبی برگزار شد اما از نظر رکوردی نسبت به مسابقات جهانی از سطح پایین تری برخوردار بود.
وی در مورد عملکردش در مسابقات جام فجر گفت: برای حضور در این مسابقات تنها سه هفته تمرین کرده بودم و باید بگویم که با آمادگی کامل به روی تخته نرفتم.
وی اظهار کرد: تمرینات تیم ملی اکنون در ماهشهر در حال انجام است و بعد از تعطیلات عید، تمرینات اصلی تیم جهت حضور در بازی های آسیایی شروع می شود.
موسوی خاطرنشان کرد: رکورد اصلی ام 405 کیلوگرم است اما در مسابقات جام فجر با 380 کیلوگرم به مدال طلا رسیدم و از امروز تمرینات خودم را به همراه تیم ملی آغاز کردم و تا 25 اسفندماه در اردو هستم.
وی به مسابقات جهانی آمریکا و کسب دو نشان نقره و برنز در آن رویدادها اشاره کرد و گفت: مدال گرفتن در حضور قهرمانان المپیکی کار بسیار سختی است اما بسیار خوشحالم که نتیجه و مزد تلاشم را در تمرینات گرفتم چون زحمات زیادی برای این مدال کشیده بودم.
نایب قهرمان خوزستانی وزنه برداری جهان در مورد وضعیت این رشته در استان گفت: وزنه برداری خوزستان در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و روز به روز در حال پیشرفت است.
وی گفت: با توجه به زیرساخت های مناسب در استان این رشته به خوبی در بسیاری از شهرستان ها توسعه یافته و در آینده نزدیک می توان شاهد تحولی عظیم در وزنه برداری استان و کشور بود.
وی در پایان گفت: در سال آینده بازی های آسیایی را در پیش داریم که امیدوارم خوش رنگ ترین مدال را در این رقابت ها کسب کنم.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.