وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست با کارکنان و روسای ادارت شهرستانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: خوزستان پلاک هویت ایران زمین، اسلام و هویت شیعی ما است و کار فرهنگی در این استان به عنوان یک نماد باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز شنبه ١٩ اسفند با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مدیران ستادی، روسای ادارات شهرستان‌ها و کارکنان این اداره کل برگزار شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست گفت: خدمت شما در استانی اتفاق می‌افتد که پلاک هویت ایران زمین، هویت اسلامی و هویت شیعی ما است، و کارهای فرهنگی که در حوزه‌های مختلف در این استان اتفاق افتاده است سال‌های سال به عنوان یک نماد باقی خواهد ماند.

وی در ادامه افزود: هر مقدار که به افتخارات استان خوزستان به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر، دین و ادب افزوده شود این پلاک جلای بیشتری پیدا می‌کند و ماندگارتر خواهد شد.

سید عباس صالحی تصریح کرد: ما در وزارت با این نگاه که ایران تنها به تهران محدود نمی‌شود و همه استان‌های ایران را باید دید، سعی در تقسیم منابع در یک فضای ملی را داریم و تلاش می‌کنیم از تمرکز زدایی پرهیز کنیم.

وی خاطر نشان ساخت: یکی از بخش‌های جدی در بودجه ٩٧ بحث برش‌های استانی و تلاش برای بالا بردن سهم هر استان در بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در تفاهم‌نامه‌ای که با استانداری تنظیم شده به این مهم اشاره شده است.

وی در پایان افزود: با این تفاهم‌نامه می‌توانیم مسائل رفاهی و معیشتی کارکنان را تا حدودی مرتفع کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.