به گزارش ایرنا دو تیم استقلال خوزستان و خونه به خونه روز جمعه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی از ساعت 15 در ورزشگاه غدیر به مصاف یکدیگر رفتند که با پیروزی یه بر یک تیم خونه به خونه همراه بود.
** پیش از آغاز بازی پنجمین سالگرد مرحوم نوری خدایاری فوتبالیست خوزستانی توسط هیات فوتبال خوزستان گرامی داشته شد.
** بیش از یکصد تماشاگر تیم خونه به خونه که در ضلع شرقی ورزشگاه غدیر مستقر بودند به شدت بازیکنان تیمشان را تشویق می کردند.
** در این دیدار اعضای شرکت کننده در کلاس مربیگری درجه c آسیا از جمله رضا نوروزی بازیکن سابق تیم های فولاد و پرسپولیس از نزدیک نظاره گر بازی بودند.
** سید سیروس پورموسوی مربی سابق استقلال خوزستان پیش از این دیدار برای بالا بردن انگیزه بازیکنان آبی پوش در ورزشگاه غدیر حاضر شد که مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.
** این دیدار اگر چه رایگان اعلام شده بود اما تنها حدود 2 هزار تماشاگر از نزدیک نظاره گر بازی بودند.
** پیش از آغاز بازی ویسی، کلاه کج و میثم دورقی به شدت از سوی تماشاگران اهوازی تشویق شدند.
**کریم بوستانی مربی تیم استقلال خوزستان که در این دیدار محروم بود قصد حضور بر روی نیمکت را داشت که این موضوع از دید ناظر بازی پنهان نماند و این مربی به جایگاه وی آی پی هدایت شد.
** محمدامین آرام طبع بازیکن استقلال خوزستان که در بازی مقابل استقلال در هفته هفدهم لیگ مصدوم شده بود در این بازی پس از 2 ماه مصدومیت توسط ویسی در ترکیب اصلی قرار گرفت.
**در دقیقه 15 بازی اسماعیل شریفات توسط حمیدرضا دیوسالار در محوطه جریمه خونه به خونه سرنگون شد که داور نقطه پنالتی را نشان داد که در ادامه میثم دورقی در دقیقه 17 از روی نقطه پنالتی دروازه تیم خونه به خونه را باز کرد تا خوشحالی استقلالی ها و تماشاگران این تیم را به همراه داشته باشد.
**در دقیقه 26 بازی دانیال ماهینی بازیکن تیم استقلال خوزستان از ناحیه پا مصدوم شد که به جای او فرید بهزادی کریمی وارد زمین شد.
**در دقیقه 38 بازی محمدامین آرام طبع بازیکن دیگر استقلالی ها مصدوم شد که به جای او علیرضا دغاغله وارد زمین شد. این دومین تعویض اجباری استقلالی ها بود.
**اسکوچیچ پس از پایان نیمه اول به سمت داور رفت و اعتراض خود را به برخی تصمیمات دارور اعلام کرد.
**همچنین سرپرستان دو تیم استقلال خوزستان و خونه به خونه که به تصمیمات داور بازی معترض بودند قصد درگیر شدن با یکدیگر را داشتند که ماموران مانع این کار شدند.
** اسماعیل شریفات در دقیقه 50 سومین تعویض اجباری تیم استقلال خوزستان بود که این موضوع ناراحتی ویسی را به همراه داشت. به جای این بازیکن، علیرضا زندوی وارد میدان شد.
**در دقیقه 63 بازی تیم خونه به خونه توسط روح اله باقری نخستین گل این تیم را به ثمر رساند. این بازیکن همچنین در دقایق 97 و 119 دو گل دیگر این تیم را وارد دروازه آبی ها کرد. باقری بعد از زدن هر گل به سمت تماشاگران خودی رفت و با آنها خوشحالی کرد.
** اسکوچیچ بعد از زدن گل دوم تیمش، رو به نیمکت استقلالی ها کرد و فریاد شادی سر داد که این موضوع ناراحتی کادر فنی استقلال خوزستان را به همراه داشت.
** در این دیدار ابوالفضل علایی، عقیل کعبی، حکیم نصاری و علیرضا زندوی از تیم استقلال خوزستان و روح اله باقری و مهدی خیری بازیکنان خونه به خونه از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
به گزارش ایرنا دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و خونه به خونه با نتیجه سه بر یک به سود تیم خونه به خونه برگزار شد.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.