به گزارش ایرنا آیت ا... سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر افزود: رهبر معظم انقلاب از سخنان برخی خواص به ویژه روحانیونی که از کلمه حجاب اجباری استفاده می کنند ابراز نگرانی کردند زیرا این گونه سخنان تاثیرات منفی بر جامعه دارد.
وی با بیان اینکه ما تا آخرین قطره خون و نفس پای پیمان خود با خداوند ایستاده ایم اظهارکرد: نباید به سادگی بر این رفتارها سرپوشی کرد زیرا انجام عمل حرام در منظر عموم به هیچ عنوان مجاز نیست.
نماینده ولی فقیه در خوزتان در ادامه درخصوص لزوم حمایت از کارگران و پرداخت معوقات آنها نیز یادآور شد: موضع من در حمایت از قشر کارگر و مستضعف مشخص است؛ از مسئولان قوه قضاییه و دولت خواستار حل مشکلات این قشر هستم.
وی در بخشی دیگر از خطبه ها به هفته درختکاری اشاره کرد و گفت: فرصت درختکاری در خوزستان محدود است و تنها تا 15 فروردین می توان نهال کاشت.
امام جمعه اهواز با بیان اینکه کشور به شدت به کاشت نهال نیاز دارد افزود: از تمام ملت دعوت می شود هرکدام از آنها به یاد یک شهید نهالی در بوستان ها یا عرصه های اطراف شهر بکارند.
وی با اشاره به 20 اسفند و روز راهیان نور نیز اظهارکرد: سالیانه بالغ بر 6 میلیون زائر از مناطق دوران دفاع مقدس دیدن می کنند که بسیار جای خوشحالی دارد.
9887/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.