به گزارش ایرنا سومین دوره مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر روز پنجشنبه با رقابت وزنه برداران در دسته 62 کیلوگرم در اهواز آغاز شد که در پایان ورزشکار خوزستانی موفق به کسب مدال شد.
در این دسته از رقابت ها هفت وزنه بردار از کشور های آمریکا، تاجیکستان، صربستان، ایران، سوریه و بنگلادش با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان محسن نکیسایی اولین وزنه بردار تیم خوزستان موفق به کسب یک نشان برنز شد.
نکیسایی توانست در حرکت یک ضرب با ثبت وزنه 105 کیلوگرم در جایگاه چهارم قرار گیرد اما در حرکت دو ضرب با ثبت وزنه 128 کیلوگرم مقام سوم را بدست آورد همچنین در مجموع با 233 کیلوگرم در جایگاه چهارم قرار گرفت.
در این دسته جانسون دریک از آمریکا در حرکت یک ضرب با مهار وزنه 117 کیلوگرمی اول شد همچنین ساناتولو اویف از تاجیکستان و استفان ولادیساولف از صربستان به ترتیب با مهار وزنه های 108 و 107 کیلوگرم در حرکت یک ضرب دوم و سوم شدند.
در حرکت دو ضرب این دسته استفان ولادیساولف از صربستان با ثبت وزنه 135 کیلوگرم به مقام اول رسید همچنین جانسون دریک از آمریکا با مهار وزنه 133 کیلوگرم دوم شد.
در حرکت مجموع نیز جانسون دریک از آمریکا، استفان ولادیساولف از صربستان و ساناتولو اویف از تاجیکستان به ترتیب با ثبت وزنه های 250، 242 و 235 کیلوگرم مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
رقابت های وزنه برداری جام فجر از امروز با شرکت بیش از 50 وزنه بردار از 10 کشور جهان در اهواز آغاز شد و تا روز 19 اسفند ماه ادامه دارد.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.