به گزارش ایرنا محمدرضا داورزنی روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر دراهواز اظهارکرد: وزنه برداری کشور به واسطه مسابقات جام فجر شاهد بروزاستعدادهای
درخشانی خواهد بود که می توانند در میادین مختلف افتخارآفرینی کنند.
وی با خوشامدگویی به میهمانان و تمامی ورزشکاران حاضر در این مسابقات گفت: امیدواریم میزبان شایسته ای در این رقابت ها باشیم و تمامی وزنه برداران با خاطره ای خوب به کشورهای خود باز گردند.
اورسلا پاپاندرا نایب رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری نیز گفت: ورزش این اجازه را به ما می دهد تا فرهنگ ها و جوامع مختلف را به یکدیگر نزدیک تر کنیم و این موضوع مساله مهمی در هر رویداد بین المللی است.
وی با بیان اینکه هرگز تصور نمی کردم که روزی بتوانم به این شکل در ایران حضور داشته باشم افزود: متاسفانه پارسال با وجود اینکه از سوی فدراسیون وزنه برداری ایران به این مسابقات دعوت شدم اما مشکلات اخذ ویزا باعث شد که نتوانم در این مسابقات حضور داشته باشم.
وی که رییس فدراسیون وزنه برداری آمریکا نیز هست با اشاره به اینکه بسیار مصمم هستم که همه ساله در رقابت های بین المللی جام فجر حضور داشته باشم ادامه داد: از سال 1992 تا به امروز در رشته وزنه برداری فعالیت می کنم و همواره برای ارتقای این رشته به ویژه در بخش بانوان تلاش کردم.
وی با بیان اینکه تاریخ و فرهنگ غنی ایران ستودنی است و مهمان نوازی مردم این کشور را هیچ موقع فراموش نمی کنم افزود: امیدوارم که فدراسیون وزنه برداری ایران در آینده همکاری مشترکی در جهت توسعه و پیشرفت وزنه برداری بانوان با کشور آمریکا داشته باشد و بی شک ما از این موضوع استقبال می کنیم.
علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری نیز گفت: توسعه وزنه برداری در بخش بانوان یکی از اهداف بلندمدت این فدراسیون است و امیدواریم با حمایت وزارت ورزش و جوانان هر چه زودتر این رشته در بین بانوان ایرانی نقش و جایگاه خوبی پیدا کند.
وی ادامه داد: با علاقه و پشت کاری که در بین بانوان ایرانی وجود دارد امیدوارم بتوانیم شاهد افتخارآفرینی فرزندان ایران زمین در میادین مختلف جهانی باشیم.
مرادی با تبریک میلاد سالروز با سعادت حضرت فاطمه (س) و پاسداشت روز زن خطاب به وزنه برداران حاضر در این رقابت ها گفت: حضور وزنه بردارانی از کشورهای مختلف نه تنها به بالا بردن سطح کیفی این مسابقات کمک می کند بلکه باعث ارتقای این رشته در جهان می شود.
وی افزود:از تمامی مسئولان به ویژه مدیران وزارت نفت که در راستای برگزاری این رقابت ها تلاش کردند تشکر می کنیم.
افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: خوزستان قطب ورزش ایران به شمار می رود و در بسیاری از رشته ها حرف اول را در کشور می زند. بسیار خوشحالیم که بار دیگر این فرصت نصیب ورزش خوزستان شد تا نقش خود را در ورزش کشور پر رنگ تر کند.
مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر روزهای 17، 18 و 19 اسفند به میزبانی اهواز برگزار می شود.
این مسابقات در 10 وزن با حضور بیش از 50 وزنه بردار از 10 کشور جهان برگزار می شود.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.