به گزارش ایرنا، دراگان اسکوچیچ روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در اهواز اظهار کرد: اهواز خانه من است و بسیار خوشحالم که بار دیگر به این شهر آمدم. از این نقطه ایران خاطرات خوشی دارم و امیدوارم که در بازی فردا موفق ظاهر شویم.
وی در پاسخ به این سوال که هدف تان صعود به لیگ برتر است یا حضور در فینال جام حذفی گفت:‌ هر دو مورد برای ما اهمیت دارد اما فعلا به بازی فردا فکر می کنم و امیدوارم که به پیروزی برسیم.
وی با اشاره به اینکه فردا یک بازی مهمی در پیش داریم افزود: برای این بازی سخت کار کردیم و با جدیت کامل به دنبال شکست حریف هستیم اگر چه استقلال خوزستان تیم خوبی است و مربی خوبی دارد.
اسکوچیچ گفت: استقلال خوزستان در خانه خودش بازی می کند اما ما تمام تلاشمان را برای پیروزی در این دیدار انجام می دهیم. هر چند آنها یک تیم لیگ برتری هستند اما با ارایه یک بازی خوب، سعی‌ می‌کنیم تا برنده باشیم.
وی در پاسخ به این سئوال که تفاوت لیگ برتر و لیگ یک فوتبال ایران را در چه می‌ بینید افزود:‌ در لیگ دسته اول تیم ها برای صعود می جنگند و تلاش می کنند که بهترین نمایش را داشته باشند.
سرمربی تیم خونه به خونه در پایان از باشگاه فولاد خوزستان که زمین تمرین مناسبی را در اختیار تیمش قرار داده صمیمانه تشکر کرد.
دیدار نیمه نهایی جام حذفی فوتبال بین دو تیم استقلال خوزستان و خونه به خونه ساعت 15 روز جمعه 18 اسفند در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.