مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: توانمندی های بانوان در کنار فضای باز اجتماعی و امنیت کشور این امکان را به آنان داده است که بتوانند در همه ی عرصه ها پیشگام باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان،  سید امید شهیدی نیا در مراسم روز زن با حضور بانوان شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ضمن تبریک پیشاپیش ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک روز زن، از تلاش های زنان شاغل در این شرکت ها قدردانی کرد.

وی در ادامه گفت: توانمندی های بانوان در کنار فضای باز اجتماعی و امنیت کشور این امکان را به بانوان داده است که بتوانند در همه ی عرصه ها پیشگام باشند. این مسئله در وزارت نفت از سال ها پیش مورد توجه بوده است.

شهیدی نیا افزود: بینش توجه به ارتقای شغلی بانوان در مجموعه‌ی شرکت های منطقه ویژه نیز وجود داشته است و پیوسته مسیر رشد و تعالی بانوان شرکت ها بیش از پیش فراهم شده است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در این مقطع زمانی شاهد حضور بانوان در بالاترین سطوح اجرایی و مسئولیتی در کشور هستیم و مایه افتخار است که در سطح صنعت نفت در سمت قائم مقام وزیر به مدیریت بانوان توجه شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.