عضو شورای اسلامی این بخش چلو روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : پیگیری های زیادی در این زمینه انجام شده اما مسوولان حل این مشکل دیرینه را تنها از طریق احداث پل ممکن می دانند.
نیاز علی سهرابی افزود : طبق پیگیریهایی که کردیم اداره کل امورعشایر استان خوزستان مطالعات احداث این پل را انجام داده اما هنوز اقدامی برای اجرای آن نشده و این وضعیت برای مردم این روستاها قابل قبول نیست.
وی ادامه داد: دراین مدت که تردد مردم قطع شده ، یک زن باردار به دلیل مسدود بودن راه و خارج شدن تلفن همراه از شبکه ، جنین خود را از دست داد.
بخشدارچلو نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت:از ابتدای طغیان این رودخانه گزارش کامل این مشکل به مدیریت بحران استانداری ارسال شده و فرماندار نیز از این محل بازدید کرده است.
وی افزود : در حال حاضر تردد روستاییان تنها با تراکتور و خودروی کمک دار امکانپذیر است و دستگاه های مربوطه تاکنون جهت بهسازی جاده رگ منار به عنوان جاده جایگزین نیز اقدامی انجام نداده اند.
طغیان رودخانه فصلی دره شیران دراین منطقه هر ساله موجب بروز مشکلاتی ازاین دست برای مردم روستاهای مزبور می شود ودر اسفندماه سال 1383موجب غرق شدن چهار نفر شد که دوتن از این افراد نجات یافته و دو نفر دیگر جان باختند.
این رودخانه علاوه بر قطع راه ارتباطی 10روستا با بیش از چهار هزار نفر جمعیت ، مسیر ییلاق و قشلاق عشایر استان خوزستان را نیز قطع کرده است.
شهرستان اندیکا به سه بخش مرکزی ،چلو و آبژدان تقسیم شده و در 186 کیلومتری شمال شرق اهواز قرار دارد.
7159/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.