به گزارش ایرنا هومن افاضلی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان در مصاحبه خبری اظهار کرد:به بازیکنان تیم نفت تهران افتخار می‌کنم چرا که آنها از جان مایه گذاشتند.
وی ادامه داد: در هشت هفته گذشته، این نخستین باختی بود که داشتیم و با اطمینان می گویم آخرین باخت ما در لیگ خواهد بود.
سرمربی تیم نفت تهران با بیان اینکه در نیمه نخست بازی سه فرصت خوب به دست آوردیم که از روی کم دقتی آنها را از دست دادیم افزود: در نیمه دوم شروع خوبی نداشتیم و بازی آن گونه که باب میل ما بود پیش نرفت و در ادامه یک گل دریافت کردیم.
وی با بیان اینکه ما برای برد به اهواز آمده بودیم و برای گلزنی تلاش کردیم افزود: به اندازه کافی زور گلزنی نداشتیم و در ادامه از ضربات آخر استفاده نکردیم و بازی را واگذار کردیم.
افاضلی در پاسخ به این پرسش که چرا از عیسی آل کثیر و احمد آل نعمه در این دیدار استفاده نشد افزود: عادت ندارم در مورد بازیکن خاصی صحبت کنم اما باید بگویم که طبق هر بازی و با توجه به تیم مقابل تصمیمات خاصی گرفته می شود.
وی ادامه داد: همه بازیکنان ما مهره ‌های خوبی هستند و حتی آنهایی که روی نیمکت قرار دارند تا به امروز عکس العمل حرفه‌ ای داشتند. هم اکنون یک مجموعه خوب داریم که با تلاش هم سعی می‌کنیم بهترین نتایج را در لیگ کسب کنیم.
سرمربی تیم نفت تهران در پاسخ به این پرسش که آیا تیم تان در لیگ ماندنی است افزود: مگر قرار است نمانیم. صد در صد در لیگ می‌مانیم و معتقدم با یک باخت خطری تیم ما را تهدید نمی کند زیرا هنوز امتیازات زیادی باقی مانده است.
وی در مورد عملکرد داور بازی گفت: داور اشتباهات بسیار کمی داشت و تصمیمات او در امتیاز بازی تاثیر گذار نبود. به طور قطع همه ما اشتباهاتی داریم و داور هم جزیی از این فوتبال است.
افاضلی با اشاره به اینکه در بازی امروز شوک حرارتی هوای اهواز روی تیم تاثیر گذاشت افزود: زمان بازی ها دراهواز باید به گونه ای برنامه ریزی شود که گرمای هوا دو تیم را اذیت نکند. به طور قطع می توانستیم بازی امروز را دیرتر برگزار کرد که این امر محقق نشد، اگر هدفمان تنها برگزاری بازی است می‌توان بازی را ساعت 6 صبح برگزار کرد.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و نفت تهران درهفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که با نتیجه یک بر صفر به سود تیم استقلال خوزستان به پایان رسید.
نفت تهران با این بازی 24 امتیازی شد و در رده 13 جدول ، و تیم استقلال خوزستان با 23 امتیاز در رده 15 جدول قرار دارد.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.