به گزارش ایرنا دو تیم نفت امیدیه و دانشگاه آزاد که با موفقیت در دور گروهی و پلی ‌آف به عنوان فینالیست ‌های لیگ برتر واترپلو معرفی شدند روز جمعه در امیدیه به مصاف یکدیگر رفتند که به تقسیم امتیازات رضایت دادند.
نفتی های امیدیه که پیش از این نشان داده بودند در خانه به سختی امتیاز از دست می دهند در پیکار با قهرمان چندین دوره لیگ (تیم دانشگاه آزاد) با نتیجه 8 بر 8 متوقف شدند.
حضور پرشور تماشاگران در استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی ولایت امیدیه و تشویق های پی در پی آن ها از حاشیه های مهم این بازی حساس به شمار می رفت.
نفت امیدیه در آخرین تقابل خود با دانشگاه آزاد در مرحله گروهی این مسابقات موفق شده بود در خانه، حریف قدرتمند خود را با اختلاف یک گل از پیش رو بردارد.
شاگردان رضا جعفری با کسب این تساوی، برای قهرمانی در این مسابقات کار بسیار سختی در پیش دارند و باید در بازی برگشت حریف قدرتمند خود را از پیش رو بردارند.
تیم نفت امیدیه در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها موفق شد در دو بازی رفت و برگشت تیم سایپا را با نتیجه 20 بر 18 شکست دهد و راهی فینال لیگ برتر امسال شود اما در سوی مقابل تیم دانشگاه آزاد کار چندان سختی نداشت و با پیروزی 22 بر 13 مقابل نیروی زمینی، به مرحله فینال رسید.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.