به گزارش ایرنا هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان روز جمعه با برگزاری یک دیدار برای نماینده خوزستان پیگیری شد که تیم استقلال خوزستان حریف خود را شکست داد.
در این هفته از مسابقات آبی های خوزستان در خانه به مصاف تیم همیاری آذربایجان غربی رفتند که با نتیجه پرگل 3 بر صفر به برتری رسیدند.
در این دیدار زهرا تامرادی، مریم شمال نسب و غفورا ابراهیمی بازیکنان بومی استان،هر سه گل تیم استقلال را به ثمر رساندند.
فروزان سلیمانی سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تیم امروز یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشت.
وی افزود: با کسب این پیروزی جایگاه خوبی در جدول پیدا کردیم و امیدوارم در دو بازی آینده حداکثر امتیاز را کسب کنیم و شرایط خود را در جدول بهبود دهیم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان شرایط خوب جسمانی بازیکنانش را از عوامل این پیروزی دانست و گفت: بازیکنان تیم به هماهنگی لازم رسیده اند و در این بازی اگر از موقعیت های خود بهتر استفاده می کردیم می توانستیم با تعداد گل بیشتر پیروز میدان شویم.
وی در پایان گفت: بارها مشکلات باشگاه را اعلام کردیم اما باید بگویم که در این دیدار به خوبی از ما حمایت شد و همین امر موجب شد تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.
تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب 17 امتیاز در مکان دهم رده بندی قرار دارد همچنین تیم های شهرداری بم، سیرجان و سپاهان به ترتیب با 50، 47 و ٤٤ امتیاز در رده های اول تا سوم هستند.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.