سید علیرضا قریشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اردوی آماده سازی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا با حضور 20 وزنه بردار برتر کشور به مدت 20 روز به میزبانی ماهشهر برگزار می شود.
وی افزود: محمد امین علیپور (77 کیلوگرم)، علی مکوندی (85 کیلوگرم)، سید ایوب موسوی (94 کیلوگرم) و میلاد رهبری نژاد (105 کیلوگرم) چهار وزنه برداری خوزستانی حاضر در این اردو هستند.
وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر در اهواز، وزنه برداران خوزستانی اکنون در اردوی تیم منتخب خوزستان برای حضور در رقابت های جام فجر هستند و پس از آن به اردوی تیم ملی اضافه می شوند.
قریشی در ادامه به رقابت های بین المللی جام فجر اشاره کرد و گفت: با توجه به برگزار شدن این مسابقات به صورت بین المللی، طبق قانون فدراسیون جهانی از هر کشور تنها یک تیم اجازه ورود در این رقابت ها را دارد به همین دلیل تیم منتخب خوزستان به نمایندگی از ایران در این پیکارها حضور دارد.
وی با بیان اینکه وزنه برداری خوزستان ویترین وزنه برداری کشور است افزود: انتظار می رود که سومین دوره رقابت های جام فجر در سطح بالایی برگزار شود.
رییس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: با توجه به اینکه به نفرات و تیم های برتر این رقابت ها جایزه دلاری پرداخت می شود بسیاری از بازیکنان تیم ملی دوست داشتند که در این مسابقات شرکت کنند اما طبق قانون هر تیم می تواند از هشت وزنه بردار استفاده کند.
وی در ادامه به حضور رحمان اورامه (94 کیلوگرم) و افشین طاهری (85 کیلوگرم) در اردوی تیم ملی جوانان اشاره کرد و افزود: علی چسباوی، مهدی خلجی، علی صالح پور و ابوالفضل جمعه پور نیز هم اکنون در اردوی تیم ملی نوجوانان مشغول تمرین هستند.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.