کامیار بهادری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: صعود تیم کبدی رامهرمز به لیگ برتر موجب شد تا در فصل آینده سه تیم از خوزستان در بالاترین سطح مسابقات کشور حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه پیش از 2 تیم کبدی سران جنوب اهواز و چهار آذر اندیمشک در لیگ برتر حضور داشتند افزود: در صورتی می توانیم در رقابت های لیگ برتر سال آینده موفق باشیم که در زمینه جذب حامی مالی قوی عمل کنیم در غیر این صورت هیچ سودی نصیب استان نمی شود.
وی گفت: اولویت ما توجه به بخش آموزش و استعدادیابی است و سعی می کنیم با ارایه یک برنامه چند ساله به توسعه این رشته در سایر شهرستان های خوزستان کمک کنیم.
بهادری به برگزاری رقابت های لیگ برتر کبدی در سال آینده به صورت رفت و برگشت اشاره کرد و افزود:با توجه به اینکه رقابت های سال آینده به صورت حرفه ای برگزار می شود تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه خواهیم کرد.
وی در ادامه به صعود تیم راهمهرمز به لیگ برتر اشاره کرد و گفت: مسابقات لیگ دسته اول کبدی کشور 5 تا 7 اسفند برگزار شد که تیم کبدی رامهرمز نماینده خوزستان در این رقابت ها با غلبه بر حریفان خود به لیگ برتر صعود کرد. این مسابقات در 2 گروه سه و چهار تیمی برگزار شد که در گروه اول تیم رامهرمز با تهران، فلاورجان اصفهان هم گروه بود.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.