به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، عبدالرضا رحمانی‌ فضلی روز شنبه در حاشیه مراسم آغاز طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر شهری در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اهمیت بحث حمل و نقل درون و و برون شهری و سیاست هایی که رییس جمهوری ابلاغ کردند و به جد حامی آن هستند، نوسازی حمل و نقل عمومی کار بسیار مهمی است.
وی افزود: امروز با توجه به هماهنگی و همکاری که بانک ها، اتحادیه اتوبوسرانی و شهردارای ها داشتند، بخشی از اتوبوس ها، کامیونت ها و مینی بوس ها را تحویل می دهیم. البته این موضوع جزو طرحی که رییس جمهوری ابلاغ کرد، نیست بلکه جزو طرح هایی است که باید با مشارکت انجام می شد.
رحمانی فضلی ابراز امیدواری کرد: دولت بتواند به سرعت تعهدات خود به شهرداری ها را انجام دهد تا نوسازی ناوگان حمل و نقل تسهیل شود.
وزیر کشور در مورد متروی اهوازگفت: زیرساخت‌های متروی اهواز در حال آماده شدن است و هنوز تمام نشده است. با توجه به مشکلاتی که در بحث پیمانکاری در این پروژه بوده ، این تاخیرات ایجاد شده است ولی ما در حوزه سفارش خرید واگن ها اقدام کردیم و 2 هزار واگن را دولت و شورای اقتصاد مصوب کرده که حدود 650 واگن در هفته جاری سفارش داده و مناقصه برگزار می شود، البته همزمان با اتمام زیر ساخت اهواز فکر می کنم این کار انجام شود.
وی درباره زمان بهره برداری از متروی اهواز نیز تصریح کرد: گفته می‌شود سال 97 متروی اهواز افتتاح خواهد شد.
سیام**9103**1553
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.