وی عصر شنبه در نشست رسانه ای بعد از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان افزود: 2 بازی سخت در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر باشگاههای ایران مقابل العین و پرسپولیس تهران خواهیم داشت که تلاش خواهیم کرد در این 2 بازی بهترین نتایج را کسب کنیم.
وی گفت:در هفته گذشته 2 بازی سخت در قطر و عمان در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کردیم ولی با این وجود امروز تلاش کردیم بهترین استفاده را در این بازی ببریم.
شفر گفت: امروز تیم ما فوق العاده و بی نظیر بازی کرد و همه بازیکنان شخصیت بالایی داشتند.
سر مربی استقلال تهران اظهار کرد: امید ابراهیمی امروز عملکرد بسیار خوبی داشت و در بازی ژنرال تیم ما بود و من به کیروش بابت ساختن چنین بازیکنی تبریک می گویم.
شفر گفت: در بازی امروز من از بازیکنان 2 کارته استفاده نکردم تا در بازی دربی همه بازیکنانم را در اختیار داشته باشم و همه می دانستند حسینی دروازه بان ما 2 کارته است و در صورت گرفتن کارت در این بازی نمی تواند در دربی حضور یابد که داور احساسی شد و کارت زرد به او داد تا شانس بازی در دربی را از او بگیرد و نمی توانم در این خصوص حرف بیشتری بزنم.
سر مربی استقلال تهران گفت: در بازی امروز از سهرابیان استفاده کردم که به خوبی بازی کرد و از عملکرد او هم راضی هستم.
وی اضافه کرد: ما باید فوتبال بازی کنیم و توپ را به حرکت دربیاوریم و از پاسهای 2 ضرب استفاده کنیم تا به نتیجه دلخواه دست یابم و بازیکنان ما امروز این وظیفه را به خوبی انجام دادند.
وی گفت: اگر ما بخواهیم در آسیا قهرمان بشویم باید از این نکات فنی به درستی استفاده کنیم و با بازی مستقیم هیچ چیزی نصیبمان نمی شود.
شفر افزود: مهاجمان ما بسیار خوب هستند و به راحتی توپها را حفظ می کنند که این نقطه عطفی در تیم ماست که می تواند در ادامه راه برایمان مفید باشد.
سرمربی استقلال تهران گفت: تیم ما در حال حاضر به خاطر چند بازی سنگین در لیگ قهرمانان آسیا و بازی امروز بسیار خسته است و نیاز به استراحت و ریکاوری دارد که سعی می کنیم آن را تا قبل از بازی پرسپولیس انجام دهیم.
وی گفت: بازی امروز برای هواداران ما خوب بود و آنها با خوشحالی به خانه رفتند و من هم خوشحالم که توانستیم در موقعیتهای خود استفاده کنیم.
وی گفت: در 6 ماه گذشته تنها یک بازیکن به نام تیام به تیم به ما اضافه شد که بسیار بازیکن خوبی است و تمام ویژگیهای یک مهاجم خوب را دارد.
شفر با اشاره به مصدومیت امروز پادوانی در بازی مقابل فولاد گفت: پادوانی بازیکن بسیار خوبی است و امیدوارم به جمع بازیکنان ما برگردد.
وی در خصوص بازی امروز تیمش مقابل فولاد هم گفت: در نیمه اول نتیجه لازم را گرفتیم و در نیمه دوم هم سعی بر کنترل داشتیم تا نتیجه دلخواه خود را کسب کنیم.
تیم فوتبال استقلال تهران عصر شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان خود فولاد خوزستان را با نتیجه پر گل چهار بر یک شکست داد.
6064/9879
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.