وی عصر شنبه در نشست رسانه ای بعد از بازی تیمش مقابل استقلال تهران در اهواز گفت: من به این دلیل در این نشست حضور یافتم که از هواداران به خاطر شکست در این بازی عذر خواهی کنم.
وی گفت: این شکست را هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند اما متاسفانه رقم خورد و تلاش می کنیم این نتیجه را در هفته های آتی مقابل حریفان جبران کنیم.
وی اظهار کرد: در 17 دقیقه سه گل دریافت کردیم که نشان داد خط دفاع ضعیفی داریم اگر چه گل خوردن از تیمی مثل استقلال با داشتن بازیکنان با تجربه هم بعید نبود.
وی گفت: در هفته های پایانی، رقابت با تیم های دیگر بسیار سخت تر شده است اما تلاش می کنیم به مسابقات برگردیم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: عقیده داریم کسی که بازیکن فولاد است باید با تمام وجود بازی کند و بازیکنی می خواهم که وقتی به میدان می رود با تمام توان بازی کند.
پور موسوی گفت: بازیکنان ما مدتی است با استرس بازی می کنند در حالی که بازیکن باید تمام تمرکزش را در بازی حفظ کند تا بتواند بهترین عملکرد را ارائه نماید.
وی با اشاره به اینکه امروز همه بازیکنان در این شکست مقصر هستند افزود: ما یک تیمی هستیم که بهترین ساختار دفاعی را تا قبل از بازی با پیکان داشتیم اما در 2 بازی آخر 6 گل دریافت کردیم که نشان می دهد در دفاع ضعیف شده ایم.
سرمربی فولاد خوزستان گفت: در عین حال مسئولیت این باخت بر عهده من است اما تلاش می کنیم در آینده این شکست را جبران کنیم .
وی اضافه کرد: هواداران امروز واقعا سنگ تمام گذاشتند و 90 دقیقه تیم ما را تشویق کردند و ما شرمنده آنها شدیم.
وی گفت: عقیده دارم بازیکنان باید طوری باشند که اگر در دقیقه یک بازی گل دریافت کردندبتوانند در 89 دقیقه دیگر جبران کنند نه اینکه خود را از پیش باخته بدانند.
وی افزود: اگر قرار باشد سهمیه آسیایی کسب کنیم باید از بازیکنان و یاران خود استفاده حد اکثری نماییم.
تیم فولاد خوزستان در هفته 24 لیگ برتر باشگاه های ایران عصر شنبه در مقابل میهمان خود استقلال تهران تن به شکست سنگین 4 بر یک داد.
6064/9879
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.