به گزارش یکشنبه خبرنگار ایرنا، بارش باران الهی در شنبه شب در شهرستان شادگان باعث قطع برق بسیاری از مناطق شهری و روستایی از جمله کوی عبودی،کوی باهنر غربی، شهرک شهید منتظری، روستای رگبه، روستای صراخیه، روستای شاولی، روستای ناصری، روستای یوبه سعدی و جهانگیری شد.
همچنین بارش باران باعث آبگرفتگی در بسیاری از معابر شهری شادگان شد.
به گزارش ایرنا بارش باران در آبادان باعث آبگرفتگی در کوی ذالفقاری، بلوار ولایت، هسته مرکزی شهر، کارون، جمشیدآباد، فیه، امیرآباد و کوی بهار شد و سبب شد برق مناطق در کوی ذالفقاری و روستاها قطع شود.
مسئول خدمات شهری شهرداری آبادان یکشنبه در این زمینه به ایرنا گفت:تمام عوامل شهرداری آبادان به منظور رفع آبگرفتگی از سطح خیابان های شهری بسیج شدند.
خرم مولایی افزود:12 گروه در مناطق چهارگانه آبادان در حال آماده باش هستند و علاوه بر آن سه پمپ دفع آبهای شهری در منطقه 108 هکتاری، میدان ثامن الائمه و ذالفقاری نصب و راه اندازی شده است.
وی گفت:در صورتی که بارندگی در شرایط مد آب و بالا آمدن سطح رودخانه های بهمنشیر و اروند باشد کار تخلیه آب از سطح خیابان ها با مشکل و کندی روبه رو می شود.
مولایی افزود: در صورتی که بارندگی نداشته باشیم خیابان های آبادان تا امشب شستشو می شوند.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری آبادان نیز به قطع برق برخی از روستاهای شهرستان اشاره کرد و گفت:با تلاش صورت گرفته مشکل قطع برق برخی از روستاهای برطرف شد.
امیرحمزه بزرگی نیا اظهار کرد: با توجه به شروع موج دوم بارندگی ها از روز دوشنبه تمام ادارات شهرستان به صورت آماده باش کامل هستند.
به گزارش هواشناسی در 24 ساعت گذشته در ماهشهر 12.2 میلیمتر، آبادان 11.9 میلیمتر و شادگان 10.7 میلیمتر بارش ثبت شده است.
هواشناسی خوزستان تا روز چهارشنبه برای خوزستان بارش باران پیش بینی کرده است.
3015/7165/ 6037
کانال خبری ایرنا خوزستان: @ irnaahvaz
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.